četvrtak, 26. veljače 2015.

LUSH OATIFIX

Bio je to crni ponedjeljak. Ponedjeljak na koji se pisao ispit iz Oblikovanja programske potpore, predmeta koji je zanimljiv koliko i njegov naziv. Nakon tri sata patnje otišla sam u "šetnju" s prijateljicom. Hodale smo ulicama Zagreba potpuno nezainteresirane za život kada smo ugledale Lush u Ilici. Žena u dućanu se ozbiljno preplašila kad su joj ušle dvije spodobe koje već tri dana nisu spavale. Niti jedan Lush proizvod mi nije ostao u sjećanju iako smo bile unutra dobrih pola sata. Ja sam vidjela da se prodavačica trudila saznati što nas zanima i pokazati nam što više proizvoda, ali njene riječi uopće nisu dopirale do mene. Cijelu tu noć sam sanjala mirise naranči, kokosa, morske soli i ostalih sastojaka koji su ostali zapamćeni negdje u mojoj podsvijesti. Morala sam se vratiti u Lush, ali bilo me je užasno sram zbog svega prije navedenog, pa sam razvila cijelu teoriju vjerojatnosti oko radnog vremena prodavačice i došla do zaključka da sigurno ne radi prvu smjenu. Bila sam u pravu :D

Naišla sam na jednako ljubaznu, ali drugu prodavačicu. Objasnila sam joj sve o svojoj suhoj, osjetljivoj koži lica i izrazila želju za pilingom s morskom solju. E tu se žena nije mogla suzdržati da se ne nasmije, a onda mi je objasnila kako bi to bilo previše agresivno te mi preporučila masku s bananom, vanilijom i bademima. Možete li vi uopće zamisliti kakav miris to ima? Ta mala teglica miriše tako da biste bez razmišljanja dali za nju i kuću i stan i auto i vikendicu i bubreg i desno plućno krilo. Znam da sam pretjerala, ali evo još boljeg opisa. Imala sam žustru raspravu s ocem zašto sam se vozila dva sata u Zagreb i nazad te potrošila 59,00 kn na malu crnu posudicu. Rasprava je završila mojim otvaranjem teglice i tatinim izražavanjem želje za kolačima. 




Oatifix svježa maska za lice, na slici vidite što bi to maska trebala točno raditi licu.


Moram priznati da me rok trajanja do 17.03.2015. malo razočarao i bila sam uvjerena da neću stići sve potrošiti, međutim dva tjedna prije isteka roka ja imam još manje od pola posudice.



Imala sam malih problema s vađenjem proizvoda jer kad prođem prstom s ciljem da izvadim određenu količinu proizvoda to se sve krene mrviti i maske ima posvuda. Nokti mi isto nisu pomogli i osjećala sam se kao da pokušavam staviti med iz one male vrećice u čaj u kafiću. Koliko god pazim uvijek se sva zalijepim s medom. Tako mi je bilo i s ovim proizvodom. Nemoguće ga je nanijeti na lice direktno iz hladnjaka. Pritom ne mislim na stavljanje maske dok je posuda u hladnjaku i vi stojite na vratima i pokušavate staviti masku. 


Ja bih preporučila izvaditi masku iz hladnjaka barem pola sata prije nanošenja, da malo omekša i da se ne mrvi, a samo vađenje proizvoda je najlakše s nekom žlicom. Kako je maska izgledala kod mene prvi puta možete vidjeti na slici dolje. 


Kod stavljanja maske izbjegavala sam područje oko očiju i usana i pretjerala sam s količinom proizvoda, ali to sam skužila tek kad sam počela ispirati masku. Na licu sam je držala točno 10 minuta i nakon toga sam je 20 minuta skidala s lica. Prvo samo pokušala s toplom vodom i kružnim pokretima ruku, nije funkcioniralo. Maska se pomalo topila, komadići badema su bili posvuda i uhvatila me panika zašto se ne skida kako bih ja željela. Na kraju sam veći dio pobrisala papirnatim ručnikom i ostatak jedva oprala. Već drugi put kad sam stavila manje proizvoda i skidanje je bilo bezbolnije.

Što se tiče djelovanja maske ja sam jako zadovoljna. Par sati nakon skidanja sam imala osjećaj hidratacije na licu, a suhi dijelovi lica su prestali biti suhi, ne znam kako drukčije da to kažem. Zob i mljeveni bademi očiste mrtve stanice kože, a ostali sastojci hidratiziraju kožu. Zapravo je količina hidratacije na maksimalnoj granici što se mog lica tiče, pa sam je prestala koristiti na području čela jer mi koža tu onda postane masna. Nije to sad ništa strašno, ali od suhog do izrazito masnog čela u 10 minuta je meni šok.

Ovu masku preporučam isključivo osobama sa suhom kožom lica. Veliki bonus je što prilikom skidanja maske dio proizvoda završi i na rukama, pa tako na kraju dana imate najmekanije lice i ruke.

Nadam se da vas nisam umorila s ovoliko teksta. U komentarima mi napišite svoja iskustva i mišljenja o Oatifix maski ili nekim drugim Lushovim proizvodima. Ovo je moj prvi Lush proizvod, pa je svaka preporuka dobro došla.

Do idućeg puta,
Ferovka





Broj komentara: 12:

  1. Pročitala sam već par pozitivnih recenzija na račun ove maske, a vidim da se i tebi dopada. :D Stvarno zvuči super. E da, i totalno sam se prepoznala u ovoj situaciji s tatom, hahahha. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, tate valjda služe da te tako s vremena na vrijeme nasmiju nekim postupcima. Maska je super, žao mi je samo što ju nisam otkrila dok su temperature bile ispod nule, jer mi je tad koža bila ekstremno suha.

      Izbriši
  2. Maska zvuči odlično, no ja nemam suhu kožu, nažalost :( Inače sam veliki fan Lush proizvoda, no nisam još probala njihove maske. Koliko recenzija Lush preparative čitam, imam želju samo jurnuti u prvi Lush i pokupovati sve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ti da želiš sve pokupovati, izmislili su to da nas sve zalude. I sigurna sam da će ti prodavačica preporučiti masku za tvoj tip kože ako se odlučiš za kupnju.

      Izbriši
  3. Šteta što nemam suhu kožu, odmah bi je kupila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam Lush kozmetiku i pogotovo njihove svježe maske! Definitivni favorit mi je maska s borovnicama - Catastrophe Cosmetic :). Divno miriši, a i fantastičnog je efekta :). Oatifix mi je već duže na listi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zapravo jedva čekam da potrošim Oatifix, pa da isprobam i neke druge maske. Ta s borovnicama zvuči odlično.

      Izbriši
  5. Ah Lush :D
    Preporučila bi ti njihove losione za tijelo ako ti je i koža tijela suha, jer su toliko izvanredno napravljeni.
    Sviđa mi se recenzija i baš si slatka! (znam taj osjećaj poslije ispita btw. najgori ikad + strepnja nad čekanjem rezultata, i feel you girl totally!)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvala ti :D Sad moram i po losion otići!
      Ah te studentske muke, za pet godina će nam sve to biti smiješno!

      Izbriši
  6. Meni je ova maska izvrsna! Nisam imala problema s nanošenjem niti s ispiranjem. :D Inače imam mješovitu kožu i za zimu mi je spas! <3 definitivno kupujem opet :)
    odlicna recenzija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.
      Drago mi je čuti da paše i nekim drugim tipovima kože, i slažem se, maska je izvrsna.

      Izbriši