subota, 28. veljače 2015.

Favoriti Siječanj/Veljača 2015

Siječanj je prošao relativno brzo u prepričavanju blagdanskih zgoda i nezgoda, a veljača još i brže. Stoga sam odlučila spojiti favorite ta dva mjeseca u jedan post. Ovdje pričamo o pet proizvoda koje sam koristila svakodnevno i šesti sam koristila samo u veljači.



Tokom ova dva mjeseca nisam imala previše vremena za potpuno šminkanje svaki dan, pa sam znala izletiti iz kuće samo s maskarom i ružem. Jedno bez drugog mi nekako nije išlo. Ako stavim samo maskaru izgledam kao da imam samo oči na licu, a ako stavim samo ruž, izgledam kao da imam samo usne na licu. Max Factor False lash effect obična crna maskara mi je bila idealna za brzinsko nanošenje i trajanje cijeli dan. Ne razmazuje se, ne preslikava se na donji kapak i ne mrvi se. Meni dosta da bude u favoritima.

Suhe usne su mi pravile velike probleme, pa sam ih stalno doma mazala lip butterom kojeg vidite na slici gore. Izvan kuće sam nosila isključivo ova dva ruža. Ovaj smeđi je Essence 05 Dare to be nude, nažalost više nije dio asortimana. Ne naglašava suhe dijelove usana i boja nije prenapadna za svaki dan. Detaljnije o njemu možete pročitati ovdje.

Drugi ruž sam ukrala sestri i bio je dio onog malog kovčega iz Müllera tako da nema nikakvo ime. Savršen ruž.

Slika na suncu

Slika u hladu

U veljači sam kupila Essence 06 Satin Muave olovku za usne, i stalno sam je nosila ispod ovih ruževa ili samu. Oduševljena sam teksturom, kvalitetom i bojom.




Za kraj ću vam pričati o fenjal dezodoransu. Fenjal parfum deo pump spray je dezodorans kojeg ja koristim od svibnja 2014. godine i potrošila sam tek jednu trećinu proizvoda. Kupila mi ga je mama u Austriji i zato ne znam može li se kupiti tu negdje kod nas. Kad vidim da će mi ga ponestati prvo mjesto gdje ću ga tražiti će biti Müller. Razlog zašto ga ne želim sad već potražiti je strah od razočarenja ako ga ne nađem.

Proizvod je toliko dobar da planiram zasebnu recenziju jer imam jako puno toga za reći u vezi njega, međutim ovdje ću samo ukratko reći o čemu se točno radi. 

Dezić u masivnoj staklenoj bočici s običnim raspršivačem (Je li to ispravna riječ za onu pumpicu na vrhu?) koji miriše po nekom omekšivaču za rublje. Preciznije rečeno, nema intenzivan miris, nego blagi svježi miris po upravo opranoj posteljini. U favoritima ovih dvaju mjeseca se našao isključivo iz razloga što se vi ne možete oznojiti toliko da ovaj dezodorans popusti. Trčim na vlak ujutro, imam na sebi maicu, vestu, šal i kaput, vozim se pola sata vlakom u kojem je 30°, a kaput ne mogu skinuti jer stojim s još tristo ljudi poput sardina u konzervi, trčim od kolodvora do faksa, penjem se na dvanaesti kat neke zgrade (liftove izbjegavam pod svaku cijenu), imam tremu zbog ispita, proživljavam stres, pišem ispit i mirišem kao Coccolino. Zatim se vraćam doma i ponovno ista situacija u vlaku, a po dolasku doma imam osjećaj kao da sam se tuširala prije dva sata, a ne prije deset sati. Još jedna prednost je da ne ostavlja nikakve mrlje na odjeći i nećete se ugušiti prilikom stavljanja dezodoransa. 

Imamo li zajedničkih favorita i sviđaju li vam se moji favoriti? Po kojim kriterijima vi birate svoje favorite?



4 komentara:

  1. Nekako te zelim usreciti pa cu ti reci da ga ima u Mulleru :) i dalje ces mirisati po Coccolinu ,a s obzirom na pohvale i svi mi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kako da odgovorim na ovako lijepu gestu!
      Sretna sam jako i hvala ti zbog toga.
      I nadam se da ce svi koji se odluce na kupnju biti barem upola zadovoljni kao ja.

      Izbriši
  2. nakon ovoliko hvale valjalo bi probati i taj fenjal! :)

    OdgovoriIzbriši