srijeda, 18. ožujka 2015.

THE VERSATILE BLOGGER AWARD


Danas sam zapazila ovaj novi tag tj. The Versatile Blogger Award. Odmah sam morala pročitati sve postove na koje sam naletjela o tom tagu. Ovo je još jedan tag koji pridonosi upoznavanju ljudi čije blogove čitamo i pratimo. Nominirana sam od dviju blogerica, Beauty chat room by Marijana i Talisha's art. Zahvaljujem se na nominaciji i preporučam svima da pročitaju i njihov post o ovom tagu te ostale postove, ako već niste.

 Navodno treba napisati sedam činjenica o sebi. Ja ću pretpostaviti da vas ne zanima koji broj cipela nosim, nego želite pročitati nešto neobično, zanimljivo i istinito.

1. Nikad, ali nikad nisam pročitala knjigu koja mi nije trebala za lektiru u školi, a i svaku lektiru sam mrzila. Stalno su mi govorili kako moram čitati knjige da bih naučila pisati esej za državnu maturu. Ja sam pročitala jako malo knjiga i imala sam 100% iz eseja na državnoj maturi, tako da teorija o čitanju i pisanju pada u vodu. 

2. Vozačku dozvolu posjedujem malo više od tri godine i nikad nisam sama natočila gorivo u auto jer imam neki čudan strah od toga. Uvijek idem na istu benzinsku pumpu, čovjek koji radi tamo me već zna, ja samo dođem, dam ključeve od auta, i za par minuta odem.

3. U sobi imam prepariranog škorpiona koji je kod mene došao iz Sirije prije par godina. Dobila sam ga na poklon, a poklonu se ne gleda u zube. 


Ruka je tu radi usporedbe veličine, iako vam to vjerojatno ne znači previše s obzirom da ne znate dimenzije moje ruke. 

4. Do pete godine života imala sam plavu kosu, onda sam "posmeđila".

5. Niža sam od dečka 37 centimetara i ljudi nas znaju čudno gledati kad hodamo ulicom držeći se za ruke.

6. Imam jako tanku zubnu caklinu, a na nekim dijelovima zubiju je uopće nemam. Kod zubara sam svaki drugi dan već deset godina. Kada rade inventuru na stomatološkom fakultetu i mene broje. Cilj su mi keramičke krunice na svim zubima, međutim čeka me još jako puno muke prije toga. Ako je netko zainteresiran za post o brizi o osjetljivim zubima, aparatiću na zubima, operacijama na zubima, pobjeđivanju straha od zubara itd. neka napiše u komentarima.

7. Obožavam plesti, vesti, heklati i šivati i uvijek sa sobom imam iglu i konac.

Zahvaljujem se svima koji su uspjeli pročitati post do kraja i nominiram sve čitatelje, jer nema smisla da nominiram ljude koji su već nominirani ili da tražim ljude koji nisu nominirani ili da nominiram ljude koji nikad neće vidjeti da su nominirani. Ako ste pročitali post i imate slobodnog vremena, podijelite i vi s nama sedam činjenica iz svog života.

Pozdrav do sljedećeg čitanja,
Ferovka


Nema komentara:

Objavi komentar