utorak, 31. ožujka 2015.

How to make brows wow

How to make brow wow Essence

How to make brow wow Essence

Tražila sam ovu paleticu jako dugo i kad sam je napokon našla mojoj sreći nije bilo kraja. Iako mi definitivno ne treba paleta sjenila za obrve, beskorisna četkica i još beskorisnija pinceta, ja sam ovo morala kupiti.

How to make brow wow Essence

How to make brow wow Essence

How to make brow wow Essence

Paleta je prekrasno dizajnirana i moram posebno pohvaliti ogledalce koje je dosta veliko i samim time iskoristivo. Kao što možete vidjeti  na slici gore, paleta se sastoji od tri različita sjenila za obrve, jednog highlightera, pincete, dvostrane četkice, ogledala te male kartice na kojoj piše kako koristiti paletu. Nema straha od otvaranja palete jer se zatvara pomoću dosta jakog magneta.

How to make brow wow Essence

Na primjeru ovog proizvoda zaključujem da Essence ima kvalitetnog dizajnera ili više njih, ali nemaju niti jednog inženjera. Sve što su trebali napraviti je napisati na papir željene dimenzije pincete, izmjeriti kolikom silom prosječna žena može djelovati na površinu pincete i izračunati kut između "krakova" pincete te debljinu istih. To je najviše deset minuta posla, a paleta bi imala savršenu pincetu. Drugim riječima rečeno, pinceta im je predebela za ovu dužinu i preotvorena, tako da nemate snage u rukama stisnuti je.

How to make brow wow Essence

Četkica može poslužiti ako vam ništa drugo nije pri ruci i jako slatko izgleda.

How to make brow wow Essence

How to make brow wow Essence

How to make brow wow Essence

How to make brow wow Essence

Nijanse sjenila od dna prema vrhu su love blondes, love ´em all, love brunettes i lift me up! 
Nijanse se bitno razlikuju od nijansa klasičnog Essenceovog eyebrow stylist seta.

Meni nažalost niti jedna od ovih nijansi ne odgovara u potpunosti, ali mi je zato highlighter savršen.
Na slikama ispod možete vidjeti paletu na djelu, ili bar pokušaj slikanja palete na djelu! 

How to make brow wow Essence

How to make brow wow Essence

How to make brow wow Essence


Kako vam se sviđa Essence how to make brows wow? Kupujete li i vi stvari, za koje znate da ih nećete koristiti, samo zato što su lijepe? 






Broj komentara: 12:

  1. Kada sam vidjela ovu paletu nisam mogla doći k sebi kako je divna :D No za mene je potpuno neiskoristiva jer moje obrve nemaju topli ton i jedino što mi paše za popunjavanje je sivo sjenilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijanse su dosta neiskoristive za obrve, ali šta je tu je :)

      Izbriši
  2. Ja daaaanaaaas gledam da l' da uzmem i reko' aj odem proguglam i nijedne domaće recenzije (a ja samo domaćim vjerujem :P ) kad vidi, kao naručena i sad vidim da biih u principu bacila 12KM jer mi nijedna nijansa ne može pomoći, eventualno lijepo da izgleda negdje na stolu za šminkanje. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno bi lijepo izgledala u kolekciji, ali je bačen novac ako nijanse ne odgovaraju. Ja ću potrošiti highlighter, a za ostalo ne znam. Ovo je jedan od rijetkih Essence proizvoda gdje je cijena stvarno previsoka s obzirom na kvalitetu.

      Izbriši
    2. Bila sam opet danas u CMu i virkala, nema testera na polici da samo malo zagrebem i vidim ovu najtamniju nijansu... Još se vrtim i razmiškjam je l' vrijedno kupovine (kao kuću da trebam kupiti) :D

      Izbriši
    3. Ne znam stvarno što bih ti savjetovala. Vjerojatno neće biti ni prvi ni zadnji put da si kupila nešto što ti možda ne odgovara, a postoji mogućnost da ti je najtamnija nijansa dobra. U svakom slučaju dobro razmisli, znam da je teško :D

      Izbriši
  3. Te How to make palete su preslatke! Meni se How to make bright eyes nije pokazala baš kao najbolja, ali ova mi se čini doista dobra. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam davno davno vidjela u Mulleru te paletice i samo me se ova dojmila. How to make bright eyes mi je nekako previše nježna i ne znam kako bih se snašla s njom.

      Izbriši
  4. Izgled pakiranja top, nijanse totalni flop,bar po meni, a očito ni tebi ne odgovaraju, haha. :D Jako mi se dopao "ferovski" pristup problemu "Pinceta", haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahaha, ma samo da su je malo stanjili bila bi prava pinceta.
      Ja sam došla do zaključka da su ove nijanse napravljene za žene s prirodno crvenkastom kosom, jer svaka nijansa na suncu vuče malo na crveno.

      Izbriši
  5. Fora mi je ova paleta ali nekako preglomazna za svakodnevnu upotrebu, štajaznam :D .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je već stvar ukusa. Imamo drukčiju definiciju riječi glomazno, ali slažem se da nije za svakodnevno nošenje u torbici. :)

      Izbriši