utorak, 22. rujna 2015.

Essence 01 colour party tekući ruž

Pozdrav svima nakon duže stanke. Donosim vam svoje viđenje Essence tekućeg ruža za usne u nijansi 01 colour party.


Radi se o proizvodu za usne koji ima karakteristike i ruža i sjajila za usne. Na prvi pogled sam bila dosta skeptična, ali sam se svejedno odlučila za kupnju i nisam požalila. Iako ne volim sjajila za usne, ovaj proizvod mi je divan. Ne lijepi se na usnama, ravnomjerno se razmazuje, divno miriše i postojan je (ako ne jedemo dok ga nosimo). Bravo za Essence!




Na slici iznad možete vidjeti tekući ruž na djelu, bez ikakvih dodatnih proizvoda na usnama.

Jedina stvar koju ja zamjeram ovom proizvodu je okus koji se osjeti ako jedete ili pijete dok ga nosite. Okus je dosta neprirodan i slatkast, ali nije razlog da ne preporučim ovaj proizvod svima.

U nastavku pogledajte dva načina kako ja nosim Essence 01 colour party tekući ruž u kombinaciji s nekim drugim Essence proizvodima.

1. Essence 01 colour party tekući ruž + Essence 12 wish me a rose olovka

Prvo na cijele usne nanesem Essence 12 wish me a rose olovku.


 Zatim kistićem za usne nanosim Essence 01 colour party tekući ruž i usne su gotove.


Olovka znatno produljuje trajanje samog ruža i popravljanje tokom dana je vrlo jednostavno, samo stavite kapljicu ruža na sredinu usana i razmažete usnama.

Ovakvu kombinaciju obožavam za sunčane i tople dane kojih u ovoj godini nije ostalo još mnogo.
Ako vas zanima kako iskoristiti ovaj ruž za neki jesenski look, nastavite čitati.


2. Essence 01 colour party tekući ruž + Essence 12 wish me a rose olovka + Essence 06 satin mauve olovka

Na samom početku lagano obrubite usne s Essence 06 satin mauve olovkom, te popunite kutove usana, a sredinu ostavite praznu kao na slici dolje.


Imajte na umu da količinu tamnije olovke prilagodite obliku svojih usana. Ako imate izrazito tanke usne, onda ih i obrubite jako tanko, s tim da u kutove možete staviti dosta proizvoda. Ako imate malo deblje usne onda možete i pretjerati s tamnom olovkom, nije tragedija. Međutim, ako su vam usne i tanke i male, onda samo lagano ih ocrtajte i ne popunjavajte kutove usana.

Idući korak je da tamo gdje niste nanijeli satin mauve, nanesete wish me a rose. (Naravno da možete koristiti bilo koje olovke sličnih nijansi.)



Pošto se prijelaz iz jedne nijanse u drugu dosta jasno vidi, a mi to ne želimo, tu nastupa naš tekući ruž.

Aplikatorom nanesemo nekoliko točkica na usne. Ne razmazujemo ruž aplikatorom jer će se zaprljati, jedino ako vam to nije važno.


Ispričavam se zbog slabije kvalitete prethodne slike.
Kistom lagano razmažemo ruž po cijelim usnama i to je to.


Zaključak na kraju posta je da su mi ovi tekući ruževi odlični i planiram nabaviti sve nijanse.

Sviđaju li se vama Essence tekući ruževi?


3 komentara:

  1. Nisam ih još imala priliku probati, iako redovno ih gledam kada sam u prolazu u nekoj drogeriji. Zaobilazila sam ih iz razloga što sam imala osjećaj da bi mogli biti ljepljivi. No možda sada ipak probam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno isprobaj, nisu ljepljivi i ako si ih već gledala, onda znaš kakvih krasnih nijansi ima :D

      Izbriši
    2. Da, bit će mi teško odlučiti se samo za jedan. :P

      Izbriši