subota, 12. ožujka 2016.

Essence all about ROSES paleta | LOTD

Essence all about roses paleta


Dobro došli u moj prvi post ove godine, sramota, znam, ali tu smo gdje jesmo i ne možemo ništa promijeniti. Vidjela sam već jako puno recenzija na račun ove palete, tako da vas neću previše zamarati detaljima i pustiti ću vas da uživate u slikama i naravno komentirate jeste li uživali ili vam se uopće nije svidjelo.

Essence All about roses paleta

Swatchevi idu s lijeva na desno, prvi, pa drugi red. Napravljeni su s bazom (koja je na mojim rukama izrazito narančasta, ali je to ipak manje zlo od mojih plavih i zelenih vena). Dvije moje najdraže nijanse, koje sam koristila i u looku kojeg ćete uskoro vidjeti, su zadnja u prvom i predzadnja u drugom redu. 

Essence sjenila

Essence sjenila

I look kojeg čekamo od početka posta.








Popis korištenih proizvoda:

Nivea Cellular perfect skin eye illuminator
Maybelline Affinitone 09 Opal rose
Essence Stay all day concealer 10 Natural beige
Essence I <3 Stage baza za sjenila
Catrice Velvet matt sjenilo 020 Pink-Up Girls
Essence All about Roses paleta
Essence #secretparty rumenilo 01 Pink up your life
Max Factor Clump defy extensions false lash effect maskara
Labello lip butter kokos
Essence olovka za usne 06 Satin mauve
Essence olovka za usne 15 Honey berry
Essence XXXL nude sjajilo 06 Soft almond




Do idućeg čitanja pozdrav!



4 komentara:

  1. Nedavno sam kupila All About bronze jer ove nije bilo u mom cmu. Pri narednoj kupovini cu definitivno opet pogledati, jedna od najljepsih iz All about kolekcije!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nisam isprobala druge, iako bih voljela, i slažem se da je ova jedna od najljepših.

      Izbriši
  2. Volim ove Essence paletice, jeftine su i nijanse se daju lijepo kombinirati :) Look je odličan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ću morati nabaviti još koju, hvala ti :)

      Izbriši