nedjelja, 1. svibnja 2016.

Ziaja kreme za ruke

ziaja krema za ruke

Dragi čitatelju,
bit ću iskrena i na samom početku ti reći, ako tražiš kremu za izrazito suhu i ispucalu kožu, nisi na pravom mjestu. Ovdje će se govoriti o laganim kremicama idealnim za nadolazeće toplije vrijeme i kožu koja neće biti traumatizirana hladnoćom i vjetrom.



Za sve vas koji ste nastavili čitati donosim vam svoje mišljenje o proizvodima sa gornje slike.

Ziaja krema za ruke s proteinima svile i provitaminom B5


ziaja krema za ruke

Gledate moj apsolutni favorit među ovim kremicama. Pruža solidnu količinu hidratacije, nije masna, lijepo zaglađuje kožu i prekrasnog je mirisa. Sad ćete sigurno pomisliti kako na svakom koraku ima takvih proizvoda i neće vam biti jasno zašto mi je baš ova krema prirasla srcu. 

Otkrit ću vam tajnu. 
Učinak ove kremice ja trenutan, tre-nu-tan.
Kad kažem trenutan, mislim na ono kad su vam ruke crvene i hrapave, vi namažete, i ruke su najmekše na svijetu.

Za to su krivi parafini koji se nalaze u sastavu ovih krema. Oni su ti koji zaglađuju kožu, tako što stvaraju barijeru između kože i vanjskog svijeta. Ne tope se u vodi i nakon nekog vremena stvaraju ovisnost.

Sad kada smo shvatili da je sve to jedan ogroman dvosjekli mač, moramo se odlučiti oko konačnog mišljenja u vezi ove kreme. S obzirom na nisku cijenu od svega 13 kuna, božanstveni miris, elegantno pakiranje koje se sigurno neće otvoriti prilikom transporta, te činjenicu da se parafini nalaze u većini proizvoda za njegu kože, ja ću dati svoj glas za ovaj proizvod i naglasiti da nikako ne preporučam za njegu izrazito suhe i oštećene kože.

Popis sastojaka:

Ziaja krema za ruke s proteinima kašmira i shea maslacem



Veselila sam se korištenju ove kreme isključivo zbog prekrasne bordo boje kojom je prošarano ovo bijelo pakiranje. Međutim razočarala sam se jako odmah pri prvom dodiru s kremom.

Miris.
Ja ću se sad potruditi opisati kako meni ova krema miriše, a vi se nećete smijati. Miriše kao sijeno, sijeno koje je provelo godinu dana u zatvorenom prostoru na tavanu neke staje, ali je prilikom stavljanja na to mjesto bilo poprilično vlažno, pa je sad, godinu dana kasnije, suho, ali osjeti se vlaga u zraku.
Pišući ovo, otvorila sam kremu i pomirisala još jednom, tek toliko da mi savjest bude čista. Stvarno ružno miriše.

Što se tiče učinka na kožu ruku, rekla bih da je identičan kao i kod gore navedene kreme.
Isti učinak, isti problem s parafinima u sastavu, ista cijena, te nevjerojatna razlika u mirisu zbog kojeg ne preporučam kupovinu ove kreme.

Popis sastojaka:

Ziaja krema za ruke s ceramidima i koncentratom lipida



Tekstura ove kreme je za nijansu drukčija nego kod druge dvije. Mrvicu je gušća, slabije se razmazuje i instantno upija, tako da je potrebna veća količina proizvoda kako biste imali osjećaj da ste ravnomjerno nanijeli kremu po cijelim rukama. 
Ponovno daje isti učinak, isto parafini u sastavu, miris je slatkast i voćni, ali nije prirodan voćni miris, nego onaj umjetni slatki voćni miris. 

Popis sastojaka:


ZAKLJUČAK


Tržište je veliko, konkurencija je velika. Proizvodi se rade sa sve jeftinijim sastojcima kako bi cijena za krajnjeg korisnika bila što manja. Pišem ovo, ne kako bih rekla nešto ružno o konkretno ovim kremama, nego kako bih vas potaknula na razmišljanje o sastojcima koje svakodnevno nanosimo na kožu. Svatko ima pravo samostalno donositi odluke u životu, međutim za ispravnu odluku potrebno je poznavati sve strane priče.

Kremice su idealne za svakodnevnu primjenu i njegu normalne kože, pod uvjetom da se ne bojite parafina i parabena.



Slobodno u komentarima napišite koliko vam je sastav kozmetičkih proizvoda bitan pri kupnji istih, te bojite li se određenih sastojaka.

Do idućeg čitanja,
Lijep pozdrav.










4 komentara:

  1. Ziaia kremicu držimo na poslu i super je i meni i kolegicama. Planirala sam kupiti jednu i za doma ali me ipak odbio sastav. Tako da trenutno koristim Baleu s ureom i oduševljena sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Ziaja super, dok ne pogledam sastav :)

      Izbriši
  2. Imam ovu zadnju kremu. I baš to. Trenutna učinak.
    Imam suhu kožu i ne pomaže.
    Jučer sam bas uzela Balea ureu pa ćemo vidjeti kako će i Jel će mi pomoći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost ove Ziaja kreme nisu za dugotrajnu hidrataciju, nadam se da će Balea pomoći!

      Izbriši