nedjelja, 15. svibnja 2016.

Weekly Makeup Basket #1



Dobro došli u moj prvi post o tjednoj košarici šminke. Izdvojila sam nekoliko proizvoda koje namjeravam koristiti svakodnevno u nadolazećem tjednu. Proizvodi su birani prema kriteriju "mora biti potrošen uskoro" ili "na testiranju je". O kojim proizvodima je riječ, pročitajte u nastavku.

Na pisanje ovog posta odlučila sam se isključivo zbog nedostatka hrabrosti za vezanje uz određene proizvode na duži vremenski period. Drugim riječima rečeno, posjedujem dosta proizvoda koji su dugo bili zaboravljeni i moraju se potrošiti, pa ću pokušati trošiti proizvode u periodu od jednog tjedna, rotirati ih, te pratiti napredak.


Ovako izgleda moja tjedna košarica!


Proizvode ću pokušati predstaviti onim redoslijedom kojim ih nanosim na lice.



Ziaja goat's milk dnevna krema


Ziaja goat's milk dnevnu kremu za lice dobila sam u obliku testera od 10 mililitara prije par dana uz časopis Ljepota&Zdravlje. Dolazi u bijeloj plastičnoj ambalaži sa zaštitnom folijom ispod poklopca. Ne znam je li to slučaj samo kod mene ili je svima tako, ali moj poklopac ne sjeda najbolje na svoje mjesto, pa sam od straha da se krema ne osuši, odlučila potrošiti ju što prije. Za sad mi je odlična za suhe dijelove lica, lijepo ih hidratizira i ne masti ih, a puder preko nje sjeda savršeno.

Nivea Cellular Perfect skin Eye illuminator


Ovo je jedna od onih "gdjemijepametbila" kupnji. Dobila sam jednom prilikom tester ove okoloočne kremice koja obećava instantno ublažavanje podočnjaka i bora oko očiju. Meni se to toliko svidjelo da sam dala sto kuna za 15 ml proizvoda i kad sam prvi put isprobala kupljeni proizvod, nije bio ni sličan testeru. Ne radi mi apsolutno ništa što se tiče tamnih krugova ispod očiju i ako slučajno stavim malo više proizvoda, isti se počinje mrviti i to onda grozno izgleda te onemogućava stavljanje bilo kakvih drugih proizvoda. Mjesto u ovotjednoj košarici šminke je zadnja prilika da se pokaže kao koristan proizvod.

Look by BIPA cover&smooth tekući puder 01 light


Ovo je jedan predivan tekući puder za normalnu kožu bez nekih većih problema. Tekstura je kremasta, lice ima svjež izgled nakon nanošenja, prekrivanje je slabo, ali se boja lica lijepo izjednači. Meni je ostalo još jako malo proizvoda i planiram ga potrošiti u što kraćem roku. Nisam sigurna je li proizvod još uvijek dostupan za kupnju jer u Bipu nisam ušla više od godinu dana zbog ljubaznosti osoblja. 

Maxfactor CC krema 40 fair


Moj najveći problem na licu je boja. Nos i čelo su crveni, brada je šarena, područje ispod očiju je plavo, a na obrazima imam par popucalih kapilara. Maxfactor CC krema mi je rješenje za sve to, a u košarici se našla samo kao pomoć pri trošenju prethodno navedenog pudera jer mi je njegova nijansa pretamna, pa miješanjem kreme koja je izrazito svijetla, i pudera, dobijem savršenu nijansu.

Essence Stay all day korektor


Korektor mi je potreban svakodnevno, a pošto ne volim nagomilavati proizvode, moram potrošiti ovaj prije iduće kupnje.

Essence Sun club bronzer 02 sunny


Ovaj bronzer imam već jako dugo, planiram ga potrošiti do kraja ljeta i zato se našao u mojoj košarici.

Essence Hello autumn rumenilo 01 beauti-fall red


Hello autumn rumenilo je jedno divno rumenilo koje je dugo bilo zaboravljeno i zato ću ga ovaj tjedan koristiti svaki dan.





Essence I <3 stage baza za sjenila


Svi ste već čuli za Essence I <3 stage bazu za sjenila, meni je definitivno najdraža, međutim skupilo se par drugih baza u mojoj kolekciji, pa je došlo vrijeme da ovu potrošim.


Sjenila*


U životu uvijek imam tendenciju raskopati sve stvari i presložiti ih onako kako meni to odgovara, a ta moja mana najviše dolazi do izražaja kad pričam o sjenilima. 


Radi se o Avonovim (gore lijevo) i Essenceovim (desno) sjenilima koje sam izvadila iz paleta jer mi se ovako više sviđa, znam, grozna sam.

Kao što vidite, ovaj tjedan ću biti u rozo zlatnim tonovima.






Essence Lash princess maskara


Jako puno ljudi hvali ovu maskaru, meni ne odgovara, međutim pokušat ću je potrošiti što je više moguće, možda nađemo zajednički jezik.


Catrice Liquid liner 010 Dating Joe Black


Ovaj proizvod mi se iz nepoznatog razloga počeo sušiti, pa je vrijeme da iskoristim što se iskoristiti može i pozdravim se s njim. Kupnju definitivno neću ponoviti.


Essence olovka za usne 06 Satin mauve


Ovo je još stara verzija Essenceovih olovaka za usne, imam ih još u zalihama, bez njih ne mogu, ne znam što će se dogoditi kad ih potrošim.


Essence ruž 05 Dare to be nude


Zadnji proizvod u košarici šminke, ujedno i moj najdraži, je ovaj ruž. Odavno nije dio stalnog asortimana i vrijeme je da se potroši, koliko god mi to teško bilo.





To bi bilo sve iz moje košarice šminke za nadolazeći tjedan.

Ako vam se sviđaju ili ne sviđaju ovakvi postovi, slobodno komentirajte.
Napišite mi kako se vi nosite s proizvodima koje morate potrošiti, koji su vas razočarali ili su bili zaboravljeni dugo vremena.


Broj komentara: 7:

  1. Imam i ja tako par proizvoda kojima stalno dajem novu šansu. I stalno i iznova i opet se razočaram. I na kraju završe u kanti za smeće. 😕

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Više ni isprobavanje testera i čitanje recenzija nije garancija da će proizvod biti kvalitetan i raditi posao za koji je namijenjen.
      Odlično je ako možeš baciti stvari kad vidiš da ne funkcioniraju, meni to jako teško ide, ali postajem sve opreznija prilikom kupnje :)

      Izbriši
    2. A sto ću s njima kada doslovce ne valjaju? A nemam ih koke ni dati, iskreno.
      No, srećom nemam puno takvih proizvoda.
      Možda sam 2 ili 3 u zadnje vrijeme imala da mi ne odgovaraju i ne rade svoj posao.
      Otkad pratim blogove bolje i pametnije razmišljam o kupnji svih proizvoda. To mi uvelike pomaže.

      Izbriši
  2. Okoloocna koja se mrvi oko ociju mi je poznata. trenutno trosim Balea q10 okoloocnu koja ostavlja bijele mrlje koje se ljuste ako stavim trunku previse kreme i dobro je ne utrljam. gro posla oko te kreme. mene zivcira jer mi ju se ne da koristiti a zelim je se rijesiti, ali dobro je sto je ipak kostala oko 25 kn pa nije novcana steta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Područje oko očiju, koje bi trebalo biti hidratizirano, spremno za sloj pudera i korektora, zapravo pati od mrvica. Ubije mi volju za šminkanjem kad mi se to dogodi ispod očiju. Hvala na upozorenju za Baleu Q10!

      Izbriši
  3. sviđa mi se tvoja tjedna košarica <3
    obožavam Essence sun club bronzer, koristila sam ga prije <3 odličan je <3
    Volim i princess maskaru :) i baza je odlična.. essence <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, slažem se s tobom oko svega, osim maskare. Ako si dam truda, onda može izgledati pristojno na trepavicama, međutim nemam svaki dan dvadeset minuta vremena samo za maskaru :D

      Izbriši