utorak, 31. svibnja 2016.

New in #3

Dobro došli u treći po redu New in post. Od zadnjeg ovakvog posta prošlo je previše vremena i proizvodi kupljeni u tom razdoblju su i potrošeni prije pisanja ovog posta. Iz tog razloga pokazat ću vam samo proizvode kupljenje u zadnjih mjesec dana.


Garnier micelarna voda

Garnier Micelarna voda

Moja bitka s micelarnim vodicama se nastavlja, kupila sam ove dvije Garnierove verzije i moram reći da mi je roza bolja, iako sam zelenu više koristila. Sastav se razlikuje samo po tome što zelena ima alkohola, a roza nema. Nisam preoduševljena, ali u svakom slučaju bolje su od Baleine i Niveine micelarne. 


Dove dezodorans

Dove dezodorans

Inače nisam ljubitelj roll-on dezodoransa, međutim ove sam kupila na nekom sniženju i za sad su mi jako dobri. Čekam ljeto i velike vrućine, kako bih mogla ocijeniti koliko su dobri, tj. mogu li postati konkurencija mom stalnom favoritu, Fenjalovom dezodoransu, kojeg nažalost ne mogu pronaći ni nabaviti.


Olea Aveo aceton

Olea Aveo aceton

Olea uljni odstranjivač laka za nokte i Aveo aceton nisam nikad probala, ali veselim se njihovom korištenju. Oba su cjenovno jako pristupačna, nadam se da će i kvaliteta biti zadovoljavajuća.


Balea britvice čupko

Balea jednokratne britvice

Balea jednokratne britvice su definitivno najbolje britvice koje možete kupiti za 8 kuna. Inače imam jako osjetljivu kožu i muku mučim s uraslim dlačicama. Ne mogu reći da nakon korištenja ovih britvica prođem u potpunosti bez crvenila, iritacije i uraslih dlaka, ali sve to skupa je puno manje u odnosu na druge britvice koje sam koristila. I ako ste slučajno ove britvice zadnji put kupovali prije možda godinu ili dvije i nisu vam se svidjele, kupite ponovno slobodno i oduševit ćete se jer su ih redizajnirali. Dvije oštrice, gornji dio s aloe vera gelom i pomična glava britvice!
Ostala sam ugodno iznenađena kad sam vidjela da se u Kozmu mogu kupiti Čupko uljne maramice pojedinačno. Iako tu maramicu uvijek izrežem na komadiće i pokušavam ju razvući na što duži vremenski period, uvijek ostanem s dvije tri trake i bez maramice. Jedna maramica košta 1,99 kuna.


Bee natural

Bee natural balzam

Bee natural balzam za usne sam vidjela kod prijateljice koja ga je hvalila na sva zvona. Odlučila sam se na kupnju zbog natpisa 100% prirodno i zbog pristupačne cijene. Da je bolji od većine balzama na tržištu, je! Ali da je bolji od Alverde balzama za usne s nevenom, nije! Usne postanu mekanije nakon nekoliko dana korištenja, ali stvara pravu ovisnost. Stalno imam potrebu mazati se ovim čudom. Pakiranje je užasno, mehanizam za odvrtanje ili kako se to već zove, mi se strgao prvi dan nakon kupnje, i balzam više ne mogu vratiti unutra normalno, pa sam bila primorana razviti tehniku kontroliranog odvrtanja i guranja balzama natrag u ambalažu. 
U svakom slučaju, ja ću ga nastaviti koristiti kako bi mogla napisati pristojnu recenziju ako se pokaže kao vrijedan proizvod nakon svih ovih problema.


iron hard lak

Mr Nail Iron Hard

Mr Nail Iron Hard lak za učvršćivanje noktiju kupujem iznova i iznova već skoro dvije godine. Ponekad kupim i Evelinov 8in1, međutim jedina njegova prednost je da mi nokti od njega brže rastu. S Iron hard lakom nokti mi rastu normalnom brzinom, ali su puno čvršći i elastičniji, pa ne pucaju prilikom svake primjene sile na nokte. Kad kažem "elastičniji", mislim na to da nisu isušeni i prilikom udara se savijaju, a ne pucaju, što bi bio slučaj da su isušeni.


serum za kosu

balea serum za kosu

Balea serum za dugu kosu otkrila sam sasvim slučajno u jednom od svojih pohoda na DM. Ovo mi je druga bočica, trošim ga jako brzo. Iako nemam predugu kosu (malo ispod ramena), koristim četiri pumpice poslije svakog pranja kose. Lijepo mi zagladi vrhove i "oteža" malo moju suhu i tanku kosu, tako da ona nakon sušenja lijepo pada i nije naelektrizirana.
Schwarzkopf Gliss hair repair serum sam kupila po preporuci prijateljice. Za sad sam ga koristila samo dva puta i to u kombinaciji s gore spomenutim Baleinim serumom, pa ne mogu još uvijek ocijeniti čini li neku bitnu razliku za moju kosu.
Nakon rituala mazanja upravo oprane kose s ovim serumima, komentar kojeg dobijem od svog dečka je da bezveze trošim šampon kad kasnije samo umastim kosu!


loreal hydra active 3

Loreal hydra active 3

L'oreal Hydra active 3 dnevnu kremu za lice dobila sam od prijateljice iz Njemačke. Ova krema postoji i u teglici, međutim meni se ovako u tubi čini više higijenski. Nije baš najbolja podloga za šminku, ali je odlična za dane kad se ne šminkam. Iako je namijenjena za korištenje preko dana, često puta ju ostavim na licu preko noći i probudim se s hidratiziranom kožom.


loreal infallible

Loreal Infallible 24h matte

L'oreal Infallible 24h-matte tekući puder kupila sam u Kozmu na sniženju za 52 kune. Preporučam Kozmo za kupovinu L'orealovih proizvoda jer su cijene bez popusta, iz nekog meni nepoznatog razloga, za otprilike deset kuna manje nego u DM-u i Mulleru. Kupila sam najtamniju nijansu rozog podtona, a to je 20 sand. Zaključila sam da će mi nijansa biti idealna kroz ljeto kad malo potamnim, a formula pudera mi je odlična jer ne ističe suhe dijelove lica i lijepo se stapa s kožom.


Aura tekući ruž 613 good vibes

Aura tekući ruž

Za kraj sam ostavila najdraži proizvod iz ove grupe proizvoda. Radi se o Aura tekućem ružu u nijansi 613 Good Vibes. Čitajući recenzije o ovim ruževima shvatila sam da ih ljudi ili obožavaju ili mrze. Ja za sad obožavam. Kažem "za sad" jer moram isprobati još koju nijansu kako bih bila sto posto sigurna da su mi ovo najdraži ruževi.



Ako ste došli do kraja posta, zahvaljujem se na pažnji i veselim se vašim komentarima o tome kako vam se sviđaju proizvodi koje sam nedavno kupila i vašim iskustvima s ovim proizvodima!




Broj komentara: 6:

  1. Lijepi noviteti, slazem se za Balea britvice, puno su bolje nego prije..

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja obožavam Garnier micelarnu ovu s roznim čepom.....najdraža....također mi je Aveo aceton najbolji od svih a isprobala sam ih jakoooo puno. Pokazalo se kako su i puno jeftiniji proizvodi jako kvalitetni. A što se tiče Fenjal dezića ima ga DM...bar tu u Varaždinu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam isprobati Aveo aceton, a što se tiče dezića, ja ne znam... Skenirala sam doslovno svaki DM u centru Zagreba i Muller na trgu, i nikad ga nisam našla. Valjda ću jednom naići na njega :D

      Izbriši
  3. Joj obozavam ovakve postove jer redovito vidim stvari za koje nisam imala pojma da postoje... Recimo, Mr Nails... Gde se to moze kupiti? :D I Balein serum za kosu nikad nisam vidjela... Infallible puder je meni super... Isto sam ga dobila nedavno (tocno mjesec dana) i za sad sam odusevljena :) x

    BeautyPepTalk
    Ne zaboravite sudjelovati u mom velikom slavljeničkom darivanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mr Nail lakove ja kupujem u Kozmu i mislim da su samo tamo i dostupni. Postoji nekoliko različitih vrsta, sve ovisi kakav ti treba. Ja sam vjerna Mr Nail Iron Hardu :)

      Izbriši