petak, 3. lipnja 2016.

Simple elegant manicure

S dolaskom toplijeg vremena sve je više događanja oko nas kao što su rođendanske proslave, obiteljska okupljanja, vjenčanja itd. Svi u takvim prilikama volimo biti sređeni i savršeni, a šlag na torti svakog looka je naravno manikura. Ništa nije ljepše od njegovanih ruku i elegantne manikure. Ako ste jedna od onih žena koje uređivanje svojih noktiju ne dopuštate nikome osim sebi, onda ste sigurno stalno u potrazi za što elegantnijim i jednostavnijim idejama za manikuru. U nastavku pogledajte moj prijedlog jednostavne elegantne manikure.


essence elegant manicure



Korišteni proizvodi:

Mr Nail Iron Hard
Essence no make-up look 03 powdery nude
Essence the gel nail polish top coat
Cirkoni*


essence elegant manicure

essence elegant manicure

essence elegant manicure

essence elegant manicure

essence elegant manicure

essence elegant manicure

essence elegant manicure



*Cirkoni su kupljeni u Makeup ouletu u Importane centru.

Sam proces izrade manikure je jako jednostavan. Prvo sam nanijela jedan sloj baznog laka Iron Hard. Nakon toga dva sloja laka Essence 03 powdery nude (bilo koji nude lak dolazi u obzir), te sam na kraju lijepila cirkone tako što sam premazala nokat po nokat završnim lakom za sjaj i poredala cirkone proizvoljnim redoslijedom.

Sviđa li vam se moja manikura i hoćete li isprobati nešto slično?

Pozdrav do idućeg čitanja,
Maja

Nema komentara:

Objavi komentar