srijeda, 8. lipnja 2016.

In theBalm of Your Hand

in the balm of your hand paleta

In the Balm of Your Hand

Dragi čitatelji,
Nadam se da ste spremni za mnoštvo šarenih slika i gomilu teksta jer slijedi detaljna recenzija palete In theBalm of Your Hand. Prvo želim naglasiti kako sam dug period vremena maštala o četiri theBalm proizvoda, a to su Hot Mama rumenilo, Bahama Mama bronzer, Mary-Lou Manizer highlighter, te sjenilo u nijansi Sexy iz palete Nude tude, međutim moj studentski džeparac nije dovoljan kako bih si priuštila svaki od tih proizvoda posebno. Ne možete ni zamisliti kolika je moja sreća bila kada sam saznala da je paleta, koja objedinjuje sve te proizvode zajedno, plus još druge poznate theBalm proizvode, na snižnenju u Martimex parfumerijama.



in the balm of your hand paleta

In the Balm of Your Hand

Paleta je snižena s 292 kune na 146 kuna. Za 146 kuna u paleti dobivate četiri rumenila po tri grama, četiri sjenila za oči po jedan gram, jedan highlighter od jednog grama te dva ruža za usne od po jedan gram. Ne trebate biti veliki matematičar da na temelju podataka o cijeni svakog pojedinog proizvoda te količini koju dobijete u originalnom pakiranju izračunate cijenu jednog grama proizvoda, te zaključite da stvarna cijena samo prvog reda proizvoda već prelazi cijenu cijele palete. Zaključak je da se kupovina ovih proizvoda u paleti itekako isplati jer za povoljnu cijenu dobivate pregršt theBalm proizvoda.
Kako ne bi ispalo da na svijet oko sebe gledam samo kroz novac, zamoliti ću vas da pogledate donju sliku i iskreno mi odgovorite na pitanje možete li vi odoljeti tolikoj količini ljepote na jednom mjestu.


in the balm of your hand paleta

In the Balm of Your Hand

Nakon podužeg uvodnog dijela došlo je vrijeme da prokomentiram samu izvedbu palete, tj. pakiranje i raspored proizvoda u paleti. 
Ono što krasi svakog čovjeka i razlikuje ga od drugih je njegova mašta. Svi ju imamo, svi ju koristimo. Ja sam, gledajujći slike theBalm proizvoda, maštala i zamišljala kakav je osjećaj koristiti se njima i držati ih u ruci, pa sam ostala neugodno iznenađena shvativši da pakiranje nije ni blizu onoga iz moje mašte. Kartonsko pakiranje koje se brzo prlja i lako oštećuje. Podsjeća me na bilježnice s tvrdim koricama, koje se i kod najopreznijeg đaka, nakon nekoliko mjeseci, počnu raspadati na rubovima. Knjigu ne sudimo prema koricama, pa tako ni ja neću ovo uzeti za zlo paleti, ali će mi biti žao ako nakon par mjeseci bude izgledala kao iznosana bilježnica.
Poklopac palete sastoji se od dva dijela, od kojih oba sadrže magnet za zatvaranje. Nisam najsigurnija da bi ti magneti zadržali paletu zatvorenu prilikom transporta, pa je najbolje rješenje sačuvati kartonsku futrolicu u kojoj paleta dolazi, jer je s njom otvaranje palete nemoguće. Razlog zbog kojeg je poklopac palete napravljen iz dva dijela je fenomenalan. Kremasti proizvodi su odvojeni od ostalih i sa svojim malim poklopcem su sigurni da u njima neće završiti malo čestica sjenila ili rumenila. 
Na poklopcu se nalazi pristojno ogledalo uz koje ćete moći obaviti šminkanje bilo kad i bilo gdje.


in the balm of your hand paleta

In the Balm of Your Hand

Na poleđini palete i futrole nalaze se slike svih proizvoda prisutnih u paleti s detaljnim opisima njihove namjene. Sastav palete je naveden s unutrašnje strane futrole i nemoguće ga je pročitati ili slikati bez uništavanja futrole.
Rok trajanja palete je naznačen kao godinu dana od otvaranja palete, međutim bojim se da bi se kremasti proizvodi mogli pokvariti i ranije zbog načina na koji se koriste. Generalna ideja je koristiti ih samo i isključivo čistim kistovima, te izbjegavati doticanje proizvoda prstima. 


Sadržaj palete

Konačno prelazimo na opise proizvoda koji se nalaze u paleti. Nakon grupnih swatcheva, slijede pojedinačni.

in the balm of your hand
Hot mama, Instain argyle, Cabanaboy, Bahama mama u hladu

In the Balm of Your Hand

in the balm of your hand
Hot mama, Instain argyle, Cabanaboy, Bahama mama na suncu

In the Balm of Your Hand

in the balm of your hand
Insane jane, Mischevious marissa, Sexy, Lead zeppelin, Mary lou manizer u hladu 

In the Balm of Your Hand

in the balm of your hand
Insane jane, Mischevious marissa, Sexy, Lead zeppelin, Mary lou manizer na suncu

In the Balm of Your Hand

the balm hot mama

Prvo rumenilo koje se nalazi u paleti je Hot Mama. To je nježna breskvasta nijansa s decentnim sjajem koja na mojoj izrazito svijetloj koži u potpunosti dolazi do izražaja. Tamnoputim osobama bi ova nijansa više odgovarala kao hightlighter nego kao rumenilo. Pigmentacija je izvrsna, te je prilikom nanošenja kistom potrebno samo dotaknuti proizvod i lagano prenijeti na lice. Lako se blenda s ostalim proizvodima na licu. Postoji opasnost od dodatnog isticanja nepravilnosti na obrazima, naravno, ako ih imate. Iako piše da se može koristiti i kao sjenilo za oči, za moj ukus je presvijetlo i previše nježno za tu namjenu.

the Balm hot mama

the balm instain argyle

Rumenilo Instain Argyle je Barbie ružičasta nijansa. Boju koju vidite u pakiranju, dobiti ćete i na jagodicama obraza. Tekstura je drugačija od Hot Mame po tome što se teže blenda. Potrebno je nekoliko puta u manjim količinama nanositi proizvod brzim i kratkim potezima kista, te paziti da je podloga fiksirana kako rumenilo ne bi ostavilo fleke. Nijansa je u potpunosti mat, a pigmentacija je odlična.

the Balm instain argyle

the balm cabanaboy

Cabanaboy je moj favorit među rumenilima u ovoj paleti. S ovom nijansom na obrazima uvijek izgledam kao da sam negdje žurila. Šalu na stranu, nijansa je identična mom prirodnom crvenilu, što zbog srama, što zbog trčanja, i mišljenja sam da mi odlično pristaje. Pigmentacija je nevjerojatna, pa tako prilikom nanošenja jednom dotaknem kistom proizvod i nanesem na obje jagodice i čistim kistom izblendam.

the Balm cabanaboy

the balm bahama mama

Bahama Mama bronzerom sam ostala ugodno iznenađena. Nije samo još jedan prekrasan bronzer u pakiranju koji je na mojoj koži narančast, nego je predivnog hladnog podtona, lako se blenda i nadograđuje, te smatram da nema tog tena kojem ne bi pristajao. Nijansa je u potpunosti mat. Ovaj proizvod redovito koristim i kao sjenilo u pregibu kapka.

the Balm bahama mama

the balm insane jane

Insane jane je nijansa koju ne znam opisati. Koncentrirano nanesena vuče na metalik sivu, međutim nakon blendanja poprima smeđu svjetlucavu nijansu. Pigmentacija je solidna. Savršena nijansa za svakodnevno šminkanje, a za posebne prilike se može nadograditi za dramatičniji izgled.

the Balm insane jane

the balm shady lady mischevious marissa

Mischevious marissa mi se na prvu nije svidjela. Međutim nakon što sam prošla prstom po proizvodu i skužila da je to najpigmentiraniji proizvod u paleti, pala sam u nesvijest. Cijelo vrijeme se igram s ovom nijansom, otvaram paletu i radim swatch otprilike svakih pola sata, a na kapcima je koristim u svim mogućim ulogama, u pregibu kapka, na samom kapku, i u pregibu i na kapku, u kutu oka, ispod oka, stvarno svugdje.

the Balm hot shady lady mischeviuos marissa

the balm nude tude sexy 
Nijansa Sexy, originalno iz Nude tude palete, je moja tiha patnja uvijek bila i ostat će i dalje, jer nisam zadovoljna kako izgleda na mojim očima. Vjerojatno je stvar u meni i mojoj nesposobnosti da iskoristim ovu nijansu na očima i ne izgledam kao da sam se potukla nakon subotnjeg izlaska u narodnjački klub. Pigmentacija je solidna, boja se lako može nadograditi, trušenje je minimalno.

the Balm nude tude sexy

the balm balm jovi lead zeppelin

Lead Zeppelin je maslinasta zelena nijansa, odlično pigmentirana s malo sitnog shimera. Nije najbolji odabir za moje zelene oči, ali iskoristit će se već nekako. Moram priznati da mi je ovo najmanje drag proizvod u cijeloj paleti.

the Balm balm jovi lead zeppelin

the balm mary lou manizer

Za Mary-Lou Manizer ste svi čuli, a vjerojatno vas većina i posjeduje ovaj proizvod. Pigmentacija je nenadmašna i proizvod je toliko predivan da nije na meni uopće da ga komentiram. Slike govore apsolutno sve.




Caramel kremasto rumenilo i ruž za usne je divna nijansa crvene gline. Niti je crvena, niti smeđa, niti narančasta, nego nešto između. Pigmentacija je osrednja, što je dobro ako proizvod želite koristiti kao rumenilo, međutim kao ruž je dosta nepigmentiran. Na usnama se lako razmazuje i ne naglašava suhe dijelove, a nijansa usana postane malo tamnija od prirodne. Kao rumenilo mi se ovaj proizvod ne sviđa jer je previše kremasto i teško mi je raditi s njim. Ovo je za mene ruž za svaki dan.




Zadnji proizvod iz palete je ruž za usne Mia Moore. Iako u paleti izgleda izrazito crveno, na usnama vuče na dramatičnu rozu boju. Tekstura je tvrđa nego kod Caramela, pa ne preporučam korištenje ovog proizvoda kao rumenila, također ni proizvođač nije naveo mogućnost korištenja kao rumenila. Velika vrlina ovog ruža je što možete kontrolirati količinu pigmentacije na usnama. Počnete s jako malo proizvoda na kistu i postupno dodajete proizvod dok ne postanete zadovoljni nijansom.


Došli smo do kraja posta. Željela bih još samo napomenuti da je ovo savršena paleta za putovanja jer sadrži većinu proizvoda koji su vam potrebni za kompletno šminkanje.

Podijelite samnom svoja iskustva s theBalm proizvodima i napišite kako vam se svidjela recenzija. 

Ulazila sam u detalje oko svakog proizvoda iz razloga što se skoro svi proizvodi mogu kupiti zasebno.



Do idućeg čitanja,
Maja

the Balm mary lou manizer

Broj komentara: 8:

  1. Srčeka-swatchevi su baš slatki :))

    Jel još traje akcija? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Mislim da akcija još uvijek traje, ali pošto je paleta limitirana ne znam koliko ih je još ostalo, u svakom slučaju vrijedi razmisliti o kupovini :)

      Izbriši
  2. Ajme pa predivna je paleta i za tako malo novca!!! :O

    Odlicna ideja za "srcad" :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, paleta je predivna i vrijedi svakog novcica. A srceka sam vidjela na internetu :D

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Ako ti je Martimex u blizini provjeri imaju li ih još :)

      Izbriši
  4. Imam ju doma, i mogu reci super korisna recenzija! Slazem se sa svim navedenim, argyle je (meni) muka za nanosenje tako da mi je dobro dosao tvoj savjet. Una

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je recenzija bila od pomoći :)

      Izbriši