ponedjeljak, 11. srpnja 2016.

DIY projekt | Organizator za ladicu

Organizatori za ladice mogu biti poprilično korisni kada želimo u ladice staviti što je moguće više stvari, ali da to i dalje izgleda uredno i pregledno kako bismo u svakom trenutku lako mogli doći do predmeta kojeg tražimo. Tvorci organizatora (ako ih mogu tako nazvati) su odavno prepoznali potrebu za tim malim kontejnerima unutar naših ormara i ladica, pa u gotovo svakom većem dućanu možemo pronaći neki tip organizatora. Međutim, kupovanje organizatora može biti vrlo stresno u slučajevima kad ti organizatori nisu u potpunosti kompatibilni s ladicama koje posjedujemo, pa umjesto tri organizatora jedan do drugog, nama stanu dva i ostaje nekih tri ili četiri centimetra praznog prostora ili su pak stvari koje želimo razvrstati po organizatorima za par milimetara veće od samih organizatora. Jednom riječju, grozno. 

Usudila bih se reći da je kolekcija šminke nešto najgore za organizirati. Toliko je proizvoda koji su netipičnog oblika ili dimenzija i toliko je raznovrsnosti među kozmetičkim proizvodima da je nemoguće staviti sve u organizatore istog tipa, pa kupite nekoliko različitih i pošto ni iste organizatore ne možete savršeno poredati, još gora je situacija s organizatorima različitih oblika i dimenzija. Ne želim da me krivo shvatite, ako vam ne smeta raznovrsnost i ako se savršeno dobro snalazite s kupovnim organizatorima, ja to poštujem. Ljudi se snalaze na svakakve načine, koristeći organizatore za uredski pribor, stalke za salvete, male kutijice i sve to funkcionira, ali za mene nije funkcioniralo. Ja sam u glavi imala neku viziju kako bih ja poredala svoju šminku i niti jedan organizator kojeg sam vidjela nije bio niti sličan mojoj ideji pa sam odlučila napraviti svoj organizator.

Nakon podužeg uvoda koji je po mom mišljenju bio vrlo bitan za shvatiti zašto sam uopće krenula raditi organizator za ladicu, možemo preći na sam postupak izrade te konačni rezultat.

POTREBNI SU VAM:
  • tanka daska ili šperploča ili neka druga "sirovina"
  • olovka, gumica, marker, ravnalo (pribor s kojim ćete na dasci iscrtati svoj organizator)
  • pila i muškarac (jer se ne želimo umoriti režući dasku)
  • ljepilo
  • plan

Plan, tj. nacrt na papiru je zapravo najbitnija stavka. Pažljivo izmjerite dimenzije ladice i debljinu daske te sukladno tome osmislite svoj organizator. Kalkulator će vam biti od velike pomoći, ali nije neophodan ako ste vješti u osnovnim matematičkim operacijama. Ja nisam. Izračunat ću vam volumen tijela nastalog rotacijom proizvoljne krivulje oko bilo koje osi u prostoru, ali me nemojte tražiti da vam podijelim dva broja bez kalkulatora jer ne znam. Ali znam da ne znam, pa se tješim da mi je oprošteno.





Pobrinite se za to da daska bude dovoljno velika za sve stranice i pregrade vašeg organizatora i naravno iscrtajte ih na dasci. Imajte na umu da ako želite nešto dimenzija 5x5 centimetara na dasci crtate 5,2x5,2 ili više, zbog debljine pile kojom ćete rezati.




Ja sam sve komponente nacrtala jedne do drugih i to mi je uštedilo prostor na dasci ali i uvelike otežalo rezanje jer nije bilo mjesta za pogreške. Tako da je moj savjet razmaknuti stvari po dasci koliko je to moguće pa ako pila krene ukrivo neće uništiti drugu komponentu.




Ovako je to izgledalo nakon dva sata rezanja. Najgori su najsitniji dijelovi jer iziskuju puno vremena, strpljenja i mirnu ruku. Pomagač prilikom rezanja je obavezan, iako smo mi danas moderne i samostalne žene koje su u potpunosti neovisne o muškarcima, ipak pregazite ponos i zovite i molite za pomoć nekoga tko je držao u ruci pilu nekad. Ne želimo sav trud baciti jer smo na jednom mjestu nešto krivo zarezali!

Sada prelazimo na spajanje dijelova organizatora i ubacivanje u ladicu.




Komponente sam lijepila pištoljem s vrućim ljepilom, ali bilo koje ljepilo namijenjeno materijalu koji se koristi, može poslužiti.




Postoji velika mogućnost da ćete prilikom lijepljenja malo promijeniti originalni plan i prilagoditi ga uvjetima na "terenu". Stvari nisu iste u teoriji i praksi, pa malo improvizacije nije na odmet. Ja sam s desne strane planirala staviti još jedanaest malih pregradica, međutim zaključila sam da za to trenutno nema potrebe. U trenutku kad poželim imati pregrade u desnom dijelu, lako ću ih dodati.

Jednom kad ste zadovoljni izgledom vaše ladice, vaš projekt je gotov i preostaje vam samo poredati sve stvari na njihovo mjesto.

Pošto je moja kolekcija šminke malena, meni stvarno stane sve u ovu jednu ladicu i još ima i praznog prostora u slučaju da kolekcija počne rasti.




Ovaj post nije pisan s ciljem da vas oduševi slikama savršene kvalitete i osvjetljenja, jer niti jedna slika nije takva, niti je pisan da se netko divi mojoj organizaciji šminke. Pisan je kako bi vas motivirao da stvari u životu organizirate na način kako se vama sviđa i naravno da organizirate svoju šminku :D

U komentarima mi slobodno napišite kako vi organizirate svoju šminku, jeste li zadovoljni s trenutnim stanjem ili imate ideju kako bi idealni organizatori trebali izgledati. Također napišite i ako vam se moj organizator i sviđa i ne sviđa, te hoćete li se upustiti u neki sličan projekt.


Hvala na pažnji.






Broj komentara: 6:

  1. Svaka čast! Odlična ideja koja je i odlično sprovedena u djelo! :) U ovome ću se vjerojatno okušati, ali kao moderna žena bez pomagača ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Drago mi je da ti se sviđa i drago mi je što ćeš se okušati u izradi, voljela bih vidjeti tvoju verziju :)

      Izbriši
  2. Odlično... baš je super ispalo.. ja nisma baš spretna za te DIY pa si ja kupupim već gotove organizere :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, vjeruj mi da nisam ni ja nešto posebno spretna osoba :D

      Izbriši