ponedjeljak, 23. ožujka 2015.

New in #2

Stvari koje ću vam ovdje pokazati prikupljene su kroz dva mjeseca i veliku većinu sam već isprobala. S nekima sam izrazito zadovoljna, a neke su totalni promašaj. Ako vas zanima o kojim stvarima se radi nastavite čitati.



Laura Vandini Cashmere gel za tuširanje i losion za tijelo, te ovu prekrasnu ogrlicu dobila sam od prijateljica s faksa. Pusa za cure! O losionu sam postala ovisna jer je prepun sitnih šljokica i sjajim se od njega kao lakirane cipele. Gel za tuširanje nisam otvarala, ali ako bude mirisao kao i losion, bit će to ugodno druženje. Ogrlica mi je odlična za večernje izlaske i neke svečanije prilike. 




Maybelline Lash Sensational maskara i Lancome Vernis in Love 501B Aquamarine su dio poklona kojeg sam za Valentinovo dobila od svog dečka. 



U jednom trenutku svi su poludjeli za ovom maskarom, pa ni ja nisam ostala pošteđena. Znajući da doma imam barem pet maskara koje su već otvorene, odgađala sam kupnju, i na kraju sam je dobila na poklon.Ovo je blago rečeno užas. Dečko moj, ako budeš ovo čitao, nisi ti kriv. Ideja je savršena, trepavice poput lepeze... Četkica je lijepo osmišljena, nije ni prevelika ni premala. Međutim ova maskara je toliko mokra da i 10 minuta nakon nanošenja se nije osušila. Ja preko toga ne mogu preći.
Stanem iznad malog ogledala, gledam prema dolje, nanesem maskaru i trepavice su mi prekrasne. Već sa sljedećim treptajem ili pogledom prema gore ili u stranu, trepavice mi dotaknu kapak ili donje trepavice i sve se slijepi i razmaže. Sve što tada mogu napraviti je skinuti šminku i krenuti sve ispočetka. 



Lak mi je prekrasan. U sebi ima malu kuglicu koja pomaže da se lak ne stvrdne, četkica je savršena i lak je postojan na noktima.



Aveo kremicu sam također dobila od dečka, a Classics Charming 28 lak sam dobila od prijateljice. Krema je već skoro potrošena, idealne je veličine za svakodnevno nošenje u torbici i lijepo njeguje kožu. Lak nisam otvarala jer posjedujem jednog otvorenog vrlo slične nijanse. Essence olovke u nijansi 06 Satin Mauve više nema i planiram je kupiti ponovno. Depend Winter Frost lakove sam kupila u Kozmu na nekoj akciji. U malom paketu nalazi se bijeli lak i prozirni lak sa srebrnim listićima. Taj srebrni dio mi je savršen, a bijeli lak je kao i svaki drugi bijeli lak.



Essence the Lash curler maskaru kupila sam samo zato što je bila na sniženju jer izlazi iz stalnog asortimana. Nisam je isprobala iz razloga što već imam previše otvorenih maskara. Nemam neka pretjerano velika očekivanja od ove maskare jer sam je platila 10 kuna, pa ću preživjeti ako bude promašaj.


O Wella ProSeries Frizz Control proizvodima sam čula sve najbolje, pa sam se odlučila na kupnju. Nažalost nisam primijetila nikakvu razliku u odnosu na kosu prije korištenja. Moja mala kosica strši na sve strane i pomirila sam se s tim da mi ništa ne može pomoći.



Melem je melem, pa ne bih tu puno duljila. Koristim ga za sve i svašta i super mi je. Podrazumijeva se da ga uvijek imam u blizini.




Dugo sam se opirala micelarnim vodicama i gelovima za skidanje šminke. Vjerovala sam samo u Baleine vlažne maramice s kojima skidam šminku od kad sam se počela šminkati. U zadnje vrijeme sam puno čitala o tome kako su micelarne vodice čudo i na par mjesta sam vidjela kako se cure zgražaju nad skidanjem šminke samo vlažnim maramicama. Dopustila sam nepoznatim ljudima da mi poljuljaju stavove i kupila sam Niveinu micelarnu vodicu te Lorealov micelarni gel za skidanje šminke s očiju. Tu su i blazinice jer moram vodicu staviti na nešto. Ovo je bio prelazak s konja na magarca. Prvo skidanje šminke trajalo je prvi dan 45 minuta i sutra ujutro 15 min. Sad sam se malo izvještila pa mi treba 35 minuta navečer i 15 ujutro. Osjećam se kao da pokušavam gumicom za brisanje pobrisati riječi napisane kemijskom olovkom. Ja stružem lice i ništa ne ide dolje, ali to je najmanji problem. Kožu lica mogu dodatno očistiti gelom za umivanje, ali što da napravim s očima? Kako je moguće da gel za skidanje šminke s očiju ne skida šminku s očiju i pritom me još peče za oči? Vjerojatno će se naći osoba koja će reći kako treba koristiti neku kvalitetniju i skuplju micelarnu otopinu. Za cijenu jednog paketa blazinica ja kupim paket vlažnih maramica i skinem svu šminku u roku od tri minute i ne budim se sutra s crnim krugovima oko očiju, iziritiranom kožom te začepljenim porama. 


Pišite mi o svojim doživljajima s micelarnim vodicama obavezno!
Imate li iskustava s proizvodima iz ovog posta također ostavite komentar.

Do sljedećeg čitanja,
Ferovka









Broj komentara: 12:

  1. Koristila sam Bioderminu Sensibio i Garnierovu miceralnu vodu. Biodermina je definitivno puno bolja, potrošila sam nekoliko bočica od 500ml i sada je imam. :) Garnierovu sam kupila samo jer sam tražila jeftiniju verziju, no ostala sam razočarana. Definitivno se isplati dati malo više za kvalitetniji proizvod.
    Trenutno za skidanje šminke koristim dermalogica PreCleanse i stvarno sam zadovoljna. Kada potrošim prvu bočicu, slijedi recenzija. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam trenutno frustrirana zbog micelarnih i strah me je potrošiti veću svotu novca na nešto što možda neće funkcionirati. Ali jednog dana kad zaboravim sve ovo, isprobat ću i Bioderminu micelarnu vodu :)

      Izbriši
  2. Krasne stvari. :D Najviše mi se dopadaju ogrlica, a i lak mi je baš fora, volim takve plave nijanse. Vjeujem da bi mi se i ovaj losion za tijelo dopao, imala sam već neki slični koji ostavlja šljokice i obožavala sam ga. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Lak je pravo osvježenje u mojoj kolekciji jer su mi svi crveni ili rozi.
      Ogrlica i losion su mi SOS za svaki izlazak ako se moram spremiti u kratkom vremenu. Namažem se losionom, obučem neku najobičniju haljinu, stavim ogrlicu i spremna sam :D

      Izbriši
  3. Ogrlica je stvarno prekrasna :) Skoro nista od ostalog nisam probala, tako da ne mogu nista reci.. Sta se tice micelarne i maramica za skidanje sminke, mislim da je bolje raditi kako tebi pase, bolje da skines maramicom nego struzes po licu da bi skinula barem malo micelarnom :) Ja osobno koristim Garnierovu micelarnu i ona mi je super, no prije sam koristila iste Baleine maramice, one mirisljave roze :P tu i tamo znam koristiti BeBe maramice, kad kod decka skidam sminku i, ako ti pase kozi, bolje to koristiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ostajem na rozim maramicama dok ne otkrijem nešto bolje :D
      Samo se nadam da ih neće prestati proizvoditi ili tako nešto.

      Izbriši
  4. Lijepi noviteti. Posebno mi se sviđa tirkizni lak za nokte :). Mokre maskare mrzim. Bljak! Možda ti bude bolja kad malo ostari. Micelarne još nisam isprobala, ali svakako planiram. Drži se onoga što ti paše :)) Sto ljudi, sto ćudi i sto različitih koža :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da će se maskara malo osušiti.

      Izbriši
  5. Jako lijep new in! :) Lancome lak je divan, bit će savršen za nadolazeće toplo vrijeme ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Jedva čekam prošetati lak na plažu :D

      Izbriši
  6. Ja se lomim oko te maskare već danima, malo bi pa malo ne bi, ali ipak mislim da neću. Sve cure su više-manje razočarane, a i ne volim gumene četkice. Ali zato je lak.. ulalaaa! :)
    Što se tiče micelarnih, probala sam ih par i nijedna mi nije skidala makeup s očiju nego sam onda uzela Garnier dvofazni za to i on mi je pun pogodak.
    Odličan blog, čitamo se i dalje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D
      Ja inače volim gumene četkice, ali kod ove maskare četkica je najmanji problem, tako da ako ne voliš gumene četkice, spasi se živciranja i preskoči kupnju. Za taj Garnierov dvofazni skidač sam čula da je dobar, pa ću morati i to isprobati :)

      Izbriši