ponedjeljak, 7. studenoga 2016.

LOTD || Hladna jesen



Stigli su dani kad prosječan student ili radnik odlazi iz svog toplog doma prije nego sunce proviri na obzoru, a mnogi se i vraćaju nakon što sunce zađe. Rijetki su oni koji ujutro imaju vremena za doručak, kavu i šminkanje. Ja osobno kavu preskočim uvijek, ali doručak i šminkanje su obavezni svako radno jutro.

Danas vam želim pokazati kako se ja šminkam u žurbi ove hladne jeseni.



Koristim minimalan broj proizvoda, a potrebno mi je od 5 do 10 minuta da se našminkam. Brzina ovisi o stanju razbuđenosti.




KORIŠTENI PROIZVODI:

Maxfactor CC krema (40 fair)
Essence stay all day korektor (10 natural beige)
Maybelline New York Lash Sensational maskara
Essence #secret party rumenilo (01 pink up your life)
Golden Rose liquid matte ruž (10)


CC kremu nanosim čistim prstima na lice, na način da prvo kremu zagrijem prstima te ju rasporedim po licu. Ako je potrebno, mokrom spužvicom utapkam dijelove ispod očiju i rubove lice. Zatim korektor nanesem ispod očiju i utapkam spužvicom. Pošto mi je koža izrazito suha, ne koristim proizvode za fiksiranje podloge. Dok dođem do dijela kad želim staviti rumenilo, krema se već osušila na koži i nema straha od fleka od rumenila. Bronzer ne koristim iz razloga što je većina bronzera na mojoj koži izrazito narančasta, a ako i nije narančast, lice mi dobije neku toplotu koja zatim jako odudara od boje vrata. Jednostavno nemam ni vremena ni volje baviti se bronzerom rano ujutro. Maskaru stavim na gornje i donje trepavice u tankom sloju, a na usne obavezno stavljam mat ruž ili samo olovku.









To bi bio moj svakodnevni brzinski look za ove hladne jesenske dane.

Napišite mi kako se vi šminkate ujutro prije posla/faksa/škole ili možda nečeg drugog i koliko vremena odvajate za svakodnevno šminkanje.

Pozdrav do idućeg čitanja.

Maja





2 komentara:

  1. tebi GR 10 baš pristaje, dok bih ja s njim izgledala kao mrtvac.
    baš si lijepa i look ti je za 5!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, Golden Rose 10 mi je jedan od najdražih ruževa u posljednje vrijeme. Meni ne stoje roze i narančaste nijanse, izgledam bolesno XD

      Izbriši