nedjelja, 20. studenoga 2016.

New in #4



Od zadnjeg New in posta prošlo je čak nekoliko mjeseci i za to vrijeme je kroz moje ruke prošlo dosta proizvoda. Neke od njih sam uspjela skupiti i uslikati, ali većinu ovih proizvoda ja već koristim ili sam ih čak i potrošila. 

Pošto imam puno proizvoda za pokazati, grupirala sam ih po namjeni.

Proizvodi za kosu

Garnier Ultra Doux

Garnier Ultra Doux šampon i regenerator s maslinovim uljem sam kupila na nekoj akciji u DM-u i prezadovoljna sam njima te namjeravam kupiti i masku za kosu iz iste linije.



Nivea Diamond volume care šampon još uvijek nisam isprobala. Kupljen je također na akciji u DM-u i čeka da potrošim sve otvorene šampone. 
Batiste strength & shine suhi šampon je bio na sniženju zbog izlaska iz asortimana, također u DM-u, pa sam ga kupila i moram priznati da nije loš. Inače nisam nešto pretjerano koristila suhe šampone jer se meni kosa ne masti i cijeli život sam provela perući kosu jednom tjedno. Međutim, prije nekoliko mjeseci sam počela ići u teretanu pet puta tjedno, a po završetku treninga mi kosa bude mokra od znoja i počelo je pranje kose svaki dan. Nakon nekog vremena sam skužila da se mogu provući samo s ispiranjem čistom vodom i malo suhog šampona nakon što se kosa osuši, tako da sada perem kosu svaki drugi dan.



Keune masku za kosu sam potrošila odavno. Ovo pakiranje od 20 ml mi je bilo dosta za dva puta, s tim da sam je obilno nanijela na cijelu dužinu kose. Kosa mi je bila divna nakon ove maske, ali nisam uočila nikakve trajne rezultate, nakon idućeg pranja kosa je ponovno suha kao i prije maske.
Keune serum za ispucale vrhove mi je zanimljiv za nanošenje. Uživam u otvaranju kapsulica i u stavljanju seruma na vrhove, ali rezultati nisu spektakularni. Kosa bude lijepa, vrhovi ne strše na sve strane, ali mislim da postoje puno jeftiniji proizvodi koji rade istu stvar. Kad kažem jeftiniji, uzimam u obzir količinu proizvoda koju dobijete za određenu cijenu. U ovom slučaju za dvadesetak kuna dobijate količinu seruma za dva nanošenja. Za te novce možete kupiti serum koji ćete koristiti mjesec ili dva.

Proizvodi za tijelo




U Kozmu sam kupila Le Petit Marseiliais kremu za tijelo i dva gela za tuširanje. Nažalost sliku gelova nemam jer sam ih već potrošila. Kremu za tijelo još uvijek imam jer se zaboravim namazati svaki put poslije tuširanja, ali kad se sjetim, onda stvarno uživam u mirisu i u njezi kože.



U Kozmu sam kupila Olea britvice s dvije oštirice, a u DM-u Balea britvice s tri oštrice. Slobodno preskočite ove Olea britvice jer nisu ni blizu kvalitetne kao Baleine. Balea ima u ponudi i britvice s dvije oštrice koje su deset puta bolje od Oleinih.
Asepsolete uvijek volim imati u torbi, kupljenje u Kozmu.


Proizvodi za lice


Prije nekih mjesec dana sam se ozbiljno uhvatila u koštac s miteserima na nosu i proširenim porama. Nabavila sam čitav niz proizvoda za čišćenje lica, koristim ih svakodnevno i vidim rezultate, ali još uvijek nisam zadovoljna.

BodySoul četku za pranje lica sam kupila u Mulleru. Pošto nisam u mogućnosti kupiti Clarisonic ili Foreo, ova četkica mi se učinila zanimljivom jer s jedne strane izgleda kao četka od Clarisonica, a s druge strane ima silikonske zupce, slične kao kod Forea. Uglavnom, četka je odlična za svakodnevno čišćenje lica.
Garinier Pure Active micelarna vodica je kupljena zajedno s Gariner Pure Active Intensive gelom za pranje lica u DM-u na akciji 1+1 gratis. Nisam je još uvijek isprobala, ali sam zato gel za pranje potrošila do pola. Gel sadrži salicilnu kiselinu i jako dobro čisti lice te uklanja ostatke šminke. U kombinaciji s B&S četkom za pranje zna biti preagresivan za kožu, ali meni se toliko sviđa taj osjećaj čistoće da si ne mogu pomoći. 
Olea young gel mi je ponovljena kupovina po ne znam ni ja koji put. Recenziju pročitajte ovdje.  
Balea trakice za mitesere sam potrošila i nisam zadovoljna kao s CV trakicama iz Mullera. CV trakice ili flasteri izvuku popriličan broj mitesera iz nosa i to bezbolno.




BodySoul spužvica za nanošenje pudera je kupljena u Mulleru. Posao odrađuje korektno, ali ju je nemoguće temeljito oprati.
She silk matt tekući puder u nijansi 103 nude sam dobila od prijateljice koja je kupila presvijetlu nijansu. Meni je nijansa mrvicu pretamna, ali miješanje s drugim svjetljijim proizvodima fukcionira.
Essence Shape your face contouring i Light up your face luminizer paletice su bile dio rođendanskog poklona od mojih najboljih prijateljica. Stvarno su me razveselile ovim paletama i njihovu recenziju ću vam napisati vrlo skoro.
Recenziju In theBalm of Your Hand palete možete pročitati ovdje.


Proizvodi za oči



Wet n wild baza za sjenila je kupljena nakon što sam pročitala brdo pozitivnih recenzija i stvarno je dobra.
Maxfactor Voluptuous false lash effect i 2000 calorie maskare sam kupila zajedno po cijeni od stotinjak kuna u DM-u. Obje su odlične i kvalitetne, kao i sve Maxfactor maskare koje sam do sada isprobala.
Maybelline lash sensational lusciuous maskare su također kupljenje u DM-u na akciji 1+1 gratis. Nisam ih isprobala iz razloga što imam previše otvorenih maskara.
She eyeliner 001 black sam kupila na preporuku prijateljice, ali još ga nisam dovoljno isprobala.
Essence eyelinere iz kolekcije Wake up spring sam uhvatila za 5 kuna po komadu. Nisam zadovoljna pigmentacijom, al eto, nek se nađu.
Essence midnight masquerade trepavice su predivne. Nosila sam ih na Halloween partiju i dva puta sam ih popravljala u toaletu uz podsmjehe ostalih cura koje valjda nikad nisu vidjele curu s umjetnim trepavicama. Nije bio problem u trepavicama nego u ljepilu i mojoj sposobnosti da ih zalijepim.


Proizvodi za usne


Aveo classic labelo sam kupila u Mulleru po cijeni od 7 kn, nisam ga isprobala.
Essence balzam za usne iz kolekcije love joy care sam pokupila iz onih košarica gdje budu sniženi proizvodi iz prošlih kolekcija za 5 kn.
Na isti način su kupljeni i Essence ruž u olovci 01 Hello Sunshine i Essence ruž 12 blush my lips.
Golden Rose Liquid Matte Lipstick u nijansi 10 je kupljen u Golden Roseu u Importanne centru i od tada je moj favorit.


Proizvodi za nokte



Eveline X-treme gel effect top coat sam kupila u DM-u po cijeni od dvadesetak kuna.
p2 techno chrome u nijansi 030 Bronze Cut sam dobila od prijateljice i divan je. Hvala Klo!
Zadnja tri laka sam kupila u Sarajevu po nekoj smiješnoj cijeni, oko 4 kune po komadu. Radi se o Eveline lakovima u nijansama 496 i 931, te o laku marke Flert na kojem ne piše naziv nijanse.


Parfemi



4711 Acqua Colonia sam dobila uz časopis Ljepota&Zdravlje.
Essence like a jugle dream parfemčić sam kupila u Kozmu, ali ga ne koristim prečesto jer je dosta sladak, što mi trenutno ne paše.
Recenziju Nicole parfema 172 pročitajte ovdje.


Došli smo do kraja posta. Ja sam se umorila pišući, a vjerujem da ćete se i vi umoriti čitajući. Trebala bih redovito pisati ovakve postove, pa bi samim time bili i kraći.

Slobodno mi napišite kako vam se svidio post i stvari koje ste vidjeli u njemu. Imate li neke od ovih proizvoda i jeste li zadovoljni s njima?


Pozdrav do idućeg čitanja,
Maja













Nema komentara:

Objavi komentar