četvrtak, 1. prosinca 2016.

BodySoul četka za pranje lica || Makeup spužvica



Dugo sam razmišljala o kupnji jedne ovakve četke za pranje lica i kad sam u Mulleru naletjela na ovu BodySoul četku, kupila sam je odmah. Usput sam uzela i BodySoul spužvicu, čisto da isprobam kakva je, nisam imala prevelika očekivanja.





Četka za pranje lica me je oduševila odmah pri prvom pranju. Dlačice su mekane, ne iritiraju kožu, a silikonski zupci nježno masiraju kožu i potiču cirkulaciju. Najviše sam se bojala iritacije lica i pogoršanja stanja kože, međutim ništa od toga se nije dogodilo.




Koristim ju većinom navečer nakon skidanja šminke. Prije pranja lica sam uvjerena kako sam skinula svu šminku s lica, ali uvijek se dokaže suprotno. Koža mi je u puno boljem stanju od kad koristim četku u kombinaciji s gelom za umivanje, a pod "boljim stanjem" mislim na to da nemam izražene suhe dijelove lica, koje sam do sad redovito imala. Sve u svemu koža mi je zahvalna na ovoj maloj investiciji.




Što se tiče makeup spužvice, tu sam u dilemi. Dobra je, ne mogu reći da nije. Lijepo i lagano nanosim puder s njom, blendam ga bez problema, korektor se lijepo utapkava ispod očiju. Probala sam i kremasta rumenila blendati s njim, isto korektno obavi posao. Ali... Spužvicu je nemoguće temeljito oprati. Pogotovo ako koristite puder poput Revlonovog Colorstaya, koji se i inače teško pere. Pranje je nemoguća misija. Spužvica je pretvrda, teško je uopće natjerati nekakav sapun ili deterdžent da uđe u spužvicu, a kad uđe, onda ga je teško isprati, a kad se ispere, mrlje od pudera su još na spužvici. 

Iako se radi o poprilično jeftinom proizvodu, mislim da je cijena spužvice oko 20 kuna, ne isplati se kupovati jer neće dugo trajati. Ako se bojite bakterija i ostalih mikroorganizama koji se potencijalno razvijaju u ostatcima pudera unutar spužvice, onda možete baciti spužvicu odmah nakon prvog korištenja, jer ju je, ponavljam se, nemoguće detaljno oprati.



Pišite mi slobodno o vašim iskustvima s ovim ili sličnim proizvodima.


Maja

4 komentara:

  1. Četkica za lice mi je skroz zanimljiva ... čini mi se ko da i pomalo radi piling u kombinaciji s gelom... moram ju probati hvala ti puno na ovoj recenziji. Muller mi je daleko pa neidem u njega često... pa tako nisam ni znala da imaju tako nešto u ponudi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isplati se stvarno pogledati ovu četku, da, radi blagi blagi piling, a izrazito je nježna. Jedini je problem što je često rasprodana, svaki put kad dođem u Muller na stalku je jedna ili nijedna. Ja sam kupila i jednu za rezervu :D

      Izbriši
  2. Imam spuzvicu. Tvrda je prvih 15-tak korištenja. Kasnije ne..a temeljito je operem Becutan djecjem sapunu u kamenu.
    Koristim ga vec 4 mj i odličan je..
    Idem odmah kupiti novi jer ga uvijek morwm imati. kosta 5 kn a cisti spužvicu wow.
    Probaj.

    OdgovoriIzbriši