utorak, 20. prosinca 2016.

Essence Light up your face luminizer palette, 10 ready, set, glow!



Danas vam donosim recenziju Essence Light up your face luminizer palete u nijansi 10 ready, set, glow! Recenziju palete Essence Shape your face 20 ready, set, pink! pročitajte ovdje.





Iz Essencea kažu da se radi o paleti hightlightera, ali ja bih se usudila reći da je tanka linija između ovih hightlightera i bronzera. Paleta se sastoji od nude highlightera, rozog highligtera i brončanog highlightera. Prvi highlighter bi prema riječima proizvođača trebao biti satin završetka, međutim ne bih se složila s tom tvrdnjom. Hightlighter je mat i točka. Drugi highlighter je prepun rozog shimmera i opravdava u potpunosti naziv highlighter. Treći highlighter je predivnog satin svjetlucavog završetka. 




Prozirna ambalaža pridonosi ljepoti ovog proizvoda. Reljefi i boje ovih highlightera podsjećaju me na more, pijesak i školjke. 



Na poleđini palete nalazi se opisi svih nijansi, upute za korištenje i popis sastojaka.

Sastojci

TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE,SILICA, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYISOBUTENE, SYNTHETIC WAX, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TIN OXIDE MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77499, CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)




Swatchevi proizvoda su napravljeni bez baze i slikani su na dnevnom svjetlu.




Prvi highlighter u paleti za mene definitivno ne funkcionira kao highlighter jer je barem dvije nijanse tamniji od mog tena. Svejedno obožavam ovaj proizvod i koristim ga na obrazima prije stavljanja bronzera i rumenila. Malo mi potamni područje obraza pa se bronzer i rumenilo ljepše blendaju zajedno, a ponekad ga koristim i samo s rumenilom te dobijem dosta prirodan izgled. Poanta je da ja ovaj proizvod ne koristim za ono za što je namijenjen, ali to ne znači da proizvod nije kvalitetan i da se ne može iskoristiti. 




Idući highlighter u paleti je postao moja opsesija. Njegova praškasta tekstura prepuna shimmera je savršena za postizanje nenapadnog sjaja. Lažem sama sebe ovom prethodnom rečenicom. Ovaj highlighter na obrazima, čelu, nosu, bradi i ostalim mjestima stvarno je napadan, ali pošto ga je nemoguće precizno nanijeti, zbog čestica koje lete na sve strane, nećete završiti s oštrim linijama hightlightera. Sjajit ćete cijeli i nitko neće vidjeti gdje ste točno stavili highlighter. Primjetit će se koje područje ima najveću koncentraciju proizvoda, ali se to mjesto na licu neće isticati, nego će se lijepo uklopiti u cijeli makeup look, naravno ako preferirate glow look.




Zadnji proizvod tj. zadnji highlighter također ne mogu koristiti kao highlighter, ali osobe tamnijeg tena bi mogle obožavati ovaj proizvod. Nije praškaste teksture kao prethodni, lijepo se nanosi i lijepo se blenda. Ja ga koristim ako sam u žurbi, nanesem kistom ovaj proizvod na obraze, dobijem malo topline, malo boje i malo sjaja i ja sretna.


Cijena: 34,90 kuna
Količina: 14 grama


Kao i kod palete Essence Shape your face contouring, mišljenja sam da cijenom nadmašuje kvalitetu i da su sve nijanse iskoristive, naravno, ako volite ovakve proizvode.


Do idućeg čitanja,
Maja

Nema komentara:

Objavi komentar