četvrtak, 26. siječnja 2017.

*** Darivanje *** - ZAVRŠENO

Dobro došli u moje prvo darivanje. Ako se veselite upola kao ja, dobro je! Proizvode koji su dio darivanja možete vidjeti na slici ispod.


Oni su redom Maxfactor 2000 Calorie dramatic volume maskara, Essence Forbidden volume maskara, Essence matt matt matt sjajilo u nijansi 04 ready, set, impress!, te paleta sjenila Essence all about Bronze


Pravila za sudjelovanje u darivanju su vrlo jednostavna. 

    1. Potrebno je označiti stranicu Lipstick Oriented World sa oznakom "sviđa mi se".
    2. U komentare ovog posta napisati ime profila s kojeg ste obavili prethodni korak.

Nije obavezno podijeliti facebook objavu darivanja, ali možete to učiniti ako želite napraviti dobro djelo.

Darivanje je otvoreno samo za Hrvatsku i traje do 31. siječnja 2017. do 23.59 sati. Objava pobjednika biti će 1. veljače 2017. na stranici Lipstick Oriented World. Pobjednik se bira metodom slučajnog odabira. Ako se pobjednik ne javi 24 sata nakon darivanja, bira se novi pobjednik. Proizvode šaljem preko Tisak paket usluge ili poštom, naravno u dogovoru s pobjednikom.

Svima želim puno sreće i nadam se da ću u skoroj budućnosti biti u mogućnosti opet organizirati slično darivanje.

NAPOMENA: Sve proizvode sam osobno kupila vlastitim novcem.

Sretno!

UPDATE: Pobjednica je objavljena na facebook stranici.

Maja

83 komentara:

  1. ANETA SLUŽEK

    Lijepa nagrada :)

    OdgovoriIzbriši
  2. MARIJA HABUŠ

    lajkano i podijeljeno! :)

    Predivno je, jako lijepo od tebe :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Karmela Mašić Knez

    :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tea Dorčak

    Nagradaa je super,paletica predivnaaa ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tea Dorčak

    Nagradaa je super,paletica predivnaaa ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdenka Prenković....sve obavljeno

    OdgovoriIzbriši
  7. Marija Aščić
    igram samo zbog ruža koji mi se jaaaaaako sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na sudjelovanju, u pitanju je Essence matt matt matt longlasting sjajilo za usne, drago mi je da Vam se sviđa :)

      Izbriši
  8. Super nagrada :D
    Katarina Kopić :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Milana Đermanović
    Fingers crossed :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ksenija Drča

    Za prvo darivanje odličan izbor, ma i više nego dobar i sigurno nešto što bi i ja sama koristila...zato se i igram ;) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da Vam se sviđa darivanje. Sretno :)

      Izbriši
  11. Marija Štefanac
    ovo sjenilo sam baš neki dan gledala za kupiti..ruž je isto tako prelijep

    OdgovoriIzbriši
  12. Andrea Šalić

    Odlično je ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Anja Borda
    prekrasno :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Mirjana Mikuš

    Predivno darivanje :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Andrea Ninić
    :) :) <3

    OdgovoriIzbriši