ponedjeljak, 12. prosinca 2016.

Essence Shape your face contouring palette 20 ready, set, pink!

essence shape your face contouring palette

Dobro došli u recenziju Essence Shape your face contouring palete, 20 ready, set, pink! Recenzija Essence Light up your face luminizer, 10 ready, set, glow! palete će biti objavljena uskoro i naknadno ću ovdje ostaviti link na tu recenziju. Obje palete sam dobila na poklon i nakon mjesec dana svakodnevnog korištenja, spremna sam podijeliti svoje dojmove s vama.


essence shape your face contouring palette

Paleta se sastoji od bronzera, highlightera i rumenila, tj u paleti se nalazi sve potrebno za sjenčanje (konturiranje) lica. Bronzer i highlighter su u potpunosti mat, tako da highlighter možete nanijeti na područje ispod očiju, iznad obrva, sredinu čela, ispod kontura itd. Nije klasičan highlighter sa shimerom ili šljokicama kojeg stavljate na vrh obraza ili vrh nosa ili u kut oka itd, u tu svrhu ćete ipak posegnuti za nekim drugim proizvodom. 

essence shape your face contouring palette

Ambalaža je čvrsta, sigurna i praktična, sadržaj palete je vidljiv dok je paleta zatvorena i ja to smatram velikim plusom. Jedini problem je što paleta može postati poprilično neugledna kad se zapraši, no vlažna maramica brzo riješi takve probleme. 

essence shape your face contouring palette

Na poleđini palete nalaze se uputstva za korištenje, ali ne i sastojci proizvoda, pa sam bila primorana iste potražiti na internetu. 

Bronzer

TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYISOBUTENE, SYNTHETIC WAX, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), TIN OXIDE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 15850 (RED 7), CI 19140 (YELLOW 5), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDES)

Highlighter

TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, ISOPROPYL ISOSTEARATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, PETROLATUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES)

Rumenilo

TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL PALMITATE, POLYISOBUTENE, SYNTHETIC WAX, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), TIN OXIDE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 15850 (RED 7), CI 19140 (YELLOW 5), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDES)


essence shape your face contouring palette

Na slikama iznad i ispod nalaze se swatchevi proizvoda bez ikakve baze, slikani na dnevnom svjetlu u zatvorenom prostoru.


essence shape your face contouring palette swatch

Bronzer je, kao i obično, pretaman i previše vuče na narančasto da bih ja s njime konturirala lice. Izuzetno jaka pigmentacija je u ovom slučaju dvosjekli mač i uz minimalnu nepažnju mogu završiti s narančastom mrljom kakvu ostavljaju proizvodi za samotamnjenje. Koristim ga na način da kistom lagano pokupim što manje proizvoda, otresem višak i nanosim ispod jagodica obraza, počevši od uha prema usnama, ali samo na jednu trećinu zamišljenje linije koja spaja uho i usne. Zatim blendam prema gore, ne u obliku slova C, nego meni to više izgleda kao bumerang, pa ću reći u obliku bumeranga. Malo kistom pređem i po rubovima čela i to je to što se tiče bronzera.


essence shape your face contouring palette swatch

Highlighter je dosta sličan mojoj boji kože i njega koristim najviše ispod očiju. Posvijetli mi podočnjake malo i fiksira korektor, dobro dođe ako pretjeram s bronzerom i rumenilom, pa s njim malo izblendam i ublažim stvari.


essence shape your face contouring palette swatch

Zadnje na redu je rumenilo, meni najdraži proizvod u ovoj paleti. Nanosim ga na obraze i blendam prema rubu lica i bronzeru, tako da dobijem onaj lijepi prijelaz iz bronzera u rumenilo. Pigmentacija je odlična i lako je pretjerati s ovim rumenilom, pa savjetujem oprez.


Cijena: 34,90 kuna
Količina: 14 grama

Po mom mišljenju paleta je kvalitetom nadmašila cijenu, a sadrži tri proizvoda bez kojih je danas šminkanje nezamislivo. Planiram nabaviti i paletu 10 ready, set, peach! jer mi se čini da je u njoj bronzer puno puno svjetliji i možda mi se posreći, pa otkrijem svoj idealni bronzer.


Ako posjedujete ovu ili neku drugu paletu iz ove linije, napišite mi svoje dojmove i savjete ili ako još uvijek nemate ovu paletu, također napišite kako vam se sviđa, planirate li ju kupiti itd.



Do idućeg čitanja,
Maja


2 komentara:

  1. Nemam je ali mislim da necu ni kupiti. Ne ide mi konturiranje praskastim proizvodima. Bolje mi ide kremastim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni više odgovaraju praškasti proizvodi, ali nemam ništa protiv kremastih ako su kvaliteti i lijepo se blendaju.

      Izbriši