nedjelja, 5. veljače 2017.

Golden Rose tekući mat ruževi 10 i 13


golden rose tekući ruž

Za Golden Rose tekućim ružem broj 10 poludjeli su skoro svi, pa tako i ja. Dogodila se ljubav na prvi swatch i nijansa broj 10 je bio moj prvi Golden Rose tekući ruž. Nedavno sam kupila i broj 13, te zapostavila sve ostale ruževe zbog ova dva. Ako vas zanimaju detalji, nastavite čitati.

golden rose tekući ruž

Ruževi dolaze zapakirani u crne kartonske kutijice koje vam na prvu daju dojam profinjenosti i elegancije. Nije to još jedan ruž povoljnog cijenovnog ranga, koji danima stoji izložen na policama prepušten na milost i nemilost svjetlosti i ostalim vanjskim utjecajima (u ovu kategoriju svrstavam osobe koje otvaraju proizvode po dućanima). Kupac za svoje novce ima pravo dobiti nov proizvod, a ne proizvod kojeg je već desetero ljudi otvorilo, pod izlikom da vide kakva je četkica, kakvo je ovo, kakvo je ono. S ovim ruževima teško da će vam se tako nešto dogoditi iz razloga što su zapakirani u kutijice i skriveni od očiju i ruku kupaca. Naravno pričam o Golden Rose prodajnim mjestima, proizvodi kupljeni preko interneta, također bi trebali biti neotvarani. Raspisala sam se o ovome jer smatram kako je ovakva neprozirna ambalaža must have u današnje vrijeme. Štiti proizvod od sunčeve svjetlosti i od ostalih "oštećenja", a usput izgleda lijepo i nudi dodatne informacije o proizvodu , kao što su sastojci, rok trajanja proizvoda, količina proizvoda itd.

Količinu od 5.5 ml potrebno je potrošiti u roku dvanaest mjeseci od otvaranja. Sastojci proizvoda su vidljivi na slici iznad, a posebno je naglašeno da proizvod ne sadrži parabene.

Na dnu pakiranja, nalazi se rupa kroz koju je vidljiv broj nijanse ruža.

golden rose tekući ruž

golden rose tekući ruž
Lijevo nijansa broj 10, desno nijansa broj 13

golden rose tekući ruž
Lijevo nijansa broj 10, desno nijansa broj 13

Ako se još uvijek niste susreli s ovim ruževima, vrijeme je da ih isprobate. Pigmentacija je savršena, a na usnama se zadržavaju poprilično dugo. Preživjeti će čak i jelo i piće, naravno, pod uvjetom da jelo nije ekstremno masno. 

golden rose tekući ruž

golden rose tekući ruž

Nijansa broj 10 je dostupna neko duže vrijeme, i kao što sam već rekla na početku posta, nju sam prvu kupila. Iznenadila me gusta formula koja već pri laganom nanosu na usne u potpunosti prekriva prirodnu boju usana. Aplikator je srednje veličine i meni savršeno odgovara što se tiče preciznosti nanošenja. Pri prvom isprobavanju ruža pogriješila sam s količinom proizvoda koju sam stavila na usne. Stavila sam sve što je bilo na aplikatoru i nakon što se ruž osušio, osjećala sam ga na usnama. Bilo je tu i zatezanja i ljepljivosti, pa mi se na prvu nije svidio. Međutim kad sam skužila da mi je dovoljno staviti samo onoliko proizvoda koliko se nalazi na jednoj strani aplikatora, svi problemi su nestali.

Ruž nanosim na čiste i suhe usne u što tanjem sloju kako bi se lakše u potpunosti osušio i što dulje ostao na usnama. Samo nanošenje odvija se tako da nanesem proizvod s jedne strane aplikatora na sredinu donje usne, zatim protrljam gornjom usnom donju usnu i istom tom stranom aplikatora popravim rubove usana. Nisam primijetila isušivanje tijekom i nakon korištenja ruža, ali ako postoje suhi dijelovi na usnama, ruž će ih mrvicu istaknuti.

Miris ruža nije najugodniji miris kojeg ste ikad osjetili, ali nije ni toliko loš. Osjeti se samo prilikom nanošenja, a miriše dosta umjetno slatkasto, ne znam kako bih bolje objasnila miris.

golden rose tekući ruž

golden rose tekući ruž

Nijansa broj 13 se pojavila među zadnjima i iako su ova dva ruža iz iste linije, meni se čine dosta različiti. Prva stvar koja se primijeti već pri otvaranju ruža, je drugačiji miris. Također je dosta umjetan, ali puno ugodniji i nježniji. Tekstura mi djeluje gušće od prethodne nijanse i samim time se teže razmazuje po usnama. Ovu nijansu nanosim isto kao prethodnu, ali obavezno na usne stavljam balzam prije ruža. Razliku vidim i prilikom skidanja ruža. Nijansa 10 se vrlo jednostavno skine odstranjivačem šminke, dok se nijansa 13 neda i neda. Skidanjem ove nijanse, usput napravite i temeljit piling usana.

U budućnosti želim kupiti još nijansu 01 i možda 05. I ostale nijanse su mi predivne, ali nisam sigurna koliko često bi ih nosila.

Zadovoljna sam ovim ruževima i preporučam ih svima. Postoji dosta različitih nijansi i svatko može naći svoju omiljenu među njima.

Cijena: 45,00 kuna

Ocjena: 5/5

Imate li Golden Rose tekuće ruževe? Koje nijanse su vam najdraže? Ako ih još uvijek niste isprobali, planirate li?


Pozdrav do idućeg čitanja,
Maja










2 komentara:

  1. Ah ta 10-ka, nemam sreće u pronalaženju te nijanse. Ali i nijansa 13 mi izgleda prelijepo :D U svakom slučaju, obožavam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš šteta za desetku, nadam se da ćeš ju pronaći, a trinaestica je isto prekrasna nijansa, toplija je puno od desetke :)

      Izbriši