nedjelja, 2. travnja 2017.

Moja rutina njege lica

Njega lica

Dugo sam razmišljala hoću li o pojedinim proizvodima sa slike iznad pisati zasebne recenzije, ali sam se na kraju odlučila za grupni post u kojem ću detaljno objasniti raspored korištenja proizvoda.



PROIZVODI KOJE KORISTIM:

Ebelin četkica za čišćenje lica

Olea young gel za čišćenje lica

Garnier PureActive gel za čišćenje lica

Garnier "roza" micelarna voda

L'oreal Nutri gold ulje

L'oreal Hydra Active 3 krema

Avene Antirougeurs jour krema

Ziaja krema s arganovim uljem

Nivea krema

Nivea Cellular eye illuminator



RASPORED KORIŠTENJA:


ŠMINKA

DA NE

JUTRO

  • Olea gel + ebelin četkica
  • L'oreal Nutri gold ulje
  • Avene krema
  • Nivea eye illuminator
  • Olea gel + ebelin četkica
  • L'oreal Nutri gold ulje
  • L'oreal Hydra Active 3 krema
  • Nivea eye illuminator

VEČER

  • Garnier micelarna vodica
  • Garnier gel + ebelin četkica
  • L'oreal Nutri gold ulje
  • Nivea krema
  • Olea gel + ebelin četkica
  • L'oreal Nutri gold ulje
  • Ziaja krema


Njega lica

Ebelin četkica za čišćenje lica


Vjerujem da ste svi već vidjeli ovu preslatku Ebelin četkicu za čišćenje lica u DM-u. Ja ju koristim par mjeseci svakodnevno i oduševljena sam koliko je nježna prema mojoj koži, a opet osjećam kako mi je lice čistije. Dlačice su izrazito gusto poredane i gel za pranje lica se ne upija u četkicu nego ostaje na vrhu dlačica.


Olea young gel za čišćenje lica


O Olea young gelu za čišćenje lica sam već pisala recenziju i možete ju pročitati ovdje. Što se tiče moje trenutne rutine čišćenja lica, koristim ovaj gel svako jutro i ponekad navečer, pod uvjetom da taj dan nisam nosila šminku na licu. Obožavam ga koristiti prije šminkanja jer mi osvježi kožu i suzi pore.

Garnier PureActive gel za čišćenje lica


Garnier PureActive gel za čišćenje lica koristim isključivo navečer nakon cjelodnevnog nošenja pudera. U kombinaciji s Ebelin četkicom odlično uklanja puder i čisti kožu. Nakon korištenja koža je mekana na dodir, ali lagano zateže i zato kožu nakon ovog gela nahranim uljem i dobrom starom Nivea plavom kremom.


Garnier "roza" micelarna voda


Garnier micelarnu vodu koristim prvenstveno za uklanjanje šminke s očiju. Ostatak šminke ponekad skidam micelarnom, ali u većini slučajeva Garnier gelom spomenutim iznad.

Njega lica

L'oreal Nutri gold ulje


L'oreal Nutri gold ulje za normalnu kožu koristim sada već par mjeseci i oduševljena sam njime. Ima poseban biljni miris koji me oduševi svaki put kad otvorim bočicu. Koristim ulje redovito prije kreme, što se može vidjeti u tablici na početku posta. Količinu biram ovisno o tome kako mi se koža osjeća. Ako je stanje pod kontrolom, razmažem dvije kapi ulja po obrazima i malo po čelu. Međutim ako me koža zateže, onda se okupam u njemu i sutra sam k'o nova. Ne pretjerujem s količinom ulja svakodnevno jer mi se znaju pojaviti sitni prištići oko nosa i po čelu od previše ovog ulja, ali uz pametno doziranje, vidim poboljšanje na koži.

L'oreal Hydra Active 3 krema


S ovom kremom sam tri dana u dobrim odnosima, pa ju dva dana ne volim. Krema sama po sebi je odlična, pruža dovoljno hidratacije suhim dijelovima koje kože, a opet nije preteška za T zonu. Problem je njena suradnja s puderima, tj. protestiranje protiv nekih pudera. Bilo koji laganiji puder stavljen preko ove kreme pretvara se u mrvice. Iz tog razloga koristim ju  one dane kad se ne planiram šminkati ili planiram staviti puder za kojeg znam da neće loše reagirati s ovom kremom.

Avene Antirougeurs jour krema


Od kad znam za sebe na licu uvijek imam barem jedan dio koji se crveni. Nekad je to nos, nekad obrazi, nekad brada, a nekad i sve zajedno. Upravo iz tog razloga ne volim izlaziti među ljude bez neke podloge na licu, jer znam da će bilo kakva emocija, ili kap alkohola ili mrvica začinjene hrane ili dašak vjetra ili bilo koja druga sitnica izazvati crvenilo na mom licu. Ništa od navedenog ja nisam smatrala alarmirajućim, dok nisam primjetila vidljivu kapilaru ispod desnog oka. Od kad koristim Avene Antirougeurs jour kremu, kapilara se više ne širi i kao da je malo izblijedila. Vidi se još uvijek, ali nije žarko crvena kao prije. Također imam osjećaj da se lice manje crveni i da ne reagira toliko kao prije. Čak i da je sve ovo samo placebo, ja sam zadovoljna jer imam puno više samopouzdanja hodati po svijetu bez šminke, samo s ovom kremom na licu. 
Što se tiče same kreme, ona je blijedo zelene boje sa sitnim sjajnim česticama reda veličine valjda piko. Radi se o toliko sitnim česticama da ih ne vidite jasno, ali vidi se da nešto sjaji. Meni taj sjaj ne smeta i ja kremu koristim ispod šminke ili samostalno na licu ako izlazim iz kuće.

Ziaja krema s arganovim uljem


Ziaja kremu s arganovim uljem za suhu i nadraženu kožu koristim prije spavanja ako sam lice oprala Olea young gelom. Ako sam prala s Garnier gelom, ova krema jednostavno nije dovoljno hranjiva i lice mi ujutro bude previše suho.

Nivea krema


Nivea plavu kremu svi znaju i svi koriste. Ova krema mi je spas od isušivanja nakon cjelodnevnog nošenja pudera na licu i pranja agresivnim gelovima.

Nivea Cellular eye illuminator


Nivea Cellular perfect skin eye illuminator mi je u zadnje vrijeme jako drag. Nanosim ga na područje ispod očiju ujutro, neovisno o tome hoću li taj dan nositi šminku ili ne. Ublaži mi malo tamne podočnjake i lijepo hidratizira osjetljivu kožu ispod očiju. Jedina mana mu je mrvljenje ako se nanese na gornji kapak ili jako blizu donjem rubu kapka, pa se kasnije stavlja sjenilo na oči. Od tog sjenila ne bude ništa.


Kakva je vaša rutina njege lica i koje proizvode koristite?


Do idućeg čitanja,
Maja

Nema komentara:

Objavi komentar