petak, 20. lipnja 2014.

Ljetni make up look + recenzije

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12445989/?claim=k8resqjtszq">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ljeto je skoro počelo i svi se želimo riješiti teških tekućih pudera za lice te ih zamijeniti nečim lakšim kao što je to BB ili CC krema. Tako sam i ja krenula u potragu za savršenom kremom koja će me pratiti kroz idućih par mjeseci. Još prošle godine sam se uvjerila da su mi sve nijanse Niveinih i Garnierovim krema pretamne i prežute, pa sam ih u startu eliminirala. Nakon višesatnog prekopavanja polica po drogerijama zaključila sam da neću naći ono što mi treba te sam odlučila uzeti Essence all in one BB kremu u nijansi 1 universal za koju sam imala popust i platila sam je svega 7 kuna.


Nisam imala pretjerano velika očekivanja od ove kreme, ali za sedam kuna se stvarno isplati isprobati. Očekivanja su se još smanjila nakon što sam isprobala kremu na podlaktici. Nove proizvode isprobavam prvo na ruci, pa ako preživim idućih par sati, tek onda na licu. Isprva je krema bila minimalno tamnija u odnosu na moju kožu, međutim već nakon nekoliko minuta počela se isticati izrazito narančasta boja. Nakon što je krema odstajala 10 minuta na mojoj ruci, dobila sam ovo...


Sigurno se pitate zašto uopće pišem o BB kremi čija nijansa mi u potpunosti ne odgovara. Pišem o ovoj kremi zato što je napravila čudo za moju suhu kožu. Bilo kakva krema ili tekući puder koji sam isprobala do sada bi automatski izazvali perutanje moje kože na čelu, oko nosa i na bradi, a to nije slučaj s ovom kremom. Neposredno nakon nanošenja imate osjećaj kao da ste nanijeli izrazito hidrantnu kremu na lice, ali i osjećaj kao da će se sve razmazati i razletiti na sve strane ako samo dotaknete lice. Na sreću ovi osjećaji nestaju za par minuta i koža ostaje glatka, mekana i naravno narančasta. Fascinirana mekoćom kože kakvu ova krema ostavlja morala sam smisliti način kako da prilagodim nijansu boji svoje kože. Počela sam ju miješati s Missha M perfect cover BB kremom u nijansi 13



Na slici ispod možete vidjeti usporedbu ove dvije kreme. Mislim da je jasno da je lijevo Essence, a desno Missha.


Missha kremu bih preporučila ljudima sa izrazito svijetlom kožom, ali samo preko zime. Meni ova krema nenormalno isušuje kožu i to mi ne smeta preko zime zato što mogu staviti pet slojeva hidrantne kreme prije BB kreme, a da se sve to ne rastopi na licu. Međutim ako ja moram preko ljeta kada su temperature vani veće od 30°C staviti na sebe deset različitih krema da bi mi BB krema izgledala koliko toliko normalno onda radije neću staviti nikakvu kremu. 

Svaka od ovih BB krema ima svoje prednosti i mane. Za moju svijetlu i suhu kožu kombinacija ove dvije kreme je savršena. Essence all in one BB krema daje potrebnu hidratizaciju mojoj koži, a Missha M perfect cover se brine da nijansa bude što sličnija mojoj koži, te zbog visokog zaštitnog faktora štiti kožu lica od štetnog utjecaja UV zračenja. Što se tiče prekrivanja kojeg ove dvije kreme pružaju nemam puno zamjerki zato što nemam problema sa aknama ili nekim drugim nepravilnostima.

Vrlo skoro ću napraviti poseban post o miješanju BB krema ili tekućih pudera i krema te njihovom čuvanju jer bi ovaj post bio predugačak da uključuje i to.

U ovom postu sam vam htjela pokazati još i ovu malu paletu sjenila Essence quattro eyeshadow u nijansi 12 purple day, te Evelinovu maskaru Big volume lash.



Prva stvar koju želim napomenuti je ta da je pakiranje ovih sjenila jako krhko. Moje se slomilo nakon samo par dana korištenja. Sama sjenila su pristojne kvalitete. Uz dobru bazu održat će se na vašim kapcima skoro cijeli dan bez nakupljanja u pregibima.


O ovoj maskari nemam skoro niti jedne riječi hvale. Kao jedinu prednost bih istaknula oblik i veličinu četkice. Sve ostalo je po mom mišljenju katastrofalno. Pola sata nakon stavljanja dobijem crne mrlje ispod očiju iako moja koža nije masna (o stavljanju na donje trepavice niti ne pomišljam). Prilikom stavljanja ove maskare trepavice je nemoguće odvojiti tako da dobijete slijepljene trepavice bez volumena. Kako to sve skupa izgleda pogledajte na slikama dolje.



Ispričavam se zbog sjena na slikama. Sve je slikano noću pod umjetnim svjetlom.

Ako imate iskustva s ovim proizvodima slobodno ostavite komentar, posebno ako imate drukčije mišljenje od moga. 

Pozdrav do idućeg puta,
Ferovka








1 komentar:

  1. Grozna nijansa Essence BB kreme :D
    I sama sam koristila Misshu i mogu reći da je uz Holiku jedna od najboljih BB krema koje sam isprobala ;)

    OdgovoriIzbriši