petak, 27. lipnja 2014.

Lak za mirisne nokte

Stiglo nam je ljeto i svi s nestrpljenjem očekujemo odlazak na plažu, ispijanje prirodnih voćnih sokova ili koktela te uživanje u njihovom mirisu. S lakom za nokte Bottega Verde Paradise beach možete imati sve te prekrasne mirise na svojim noktima.
Iako sama bočica laka izgleda kao i svaka druga bočica laka, kutijica u kojoj se nalazi bočica je ta po kojoj možete primjetiti da se ne radi o običnom laku. Prepuna je voća i cvijeća, a u daljini se vidi pješčana plaža i prostranstvo oceana. 


Priznajte da i vi želite ležati na toj plaži bez ikakvih briga i stresova iz svakodnevnog života, uživajući u božanskom mirisu ljeta i njegovih plodova.

Alternativa tome je ovaj lak na noktima i odlazak na bazen ili obično tuširanje, ili samo ljenčarenje na terasi.

Kad otvorite bočicu, osjetite onaj tipični miris lakova za nokte koji se nakon nanošenja zadržava nekih tridesetak sekundi. Ubrzo zatim ga zamjenjuje predivan cvijetno-voćni miris. Moj nos nije sposoban odrediti po čemu točno ovaj lak miriše, ali vam mogu opisati otprilike na šta me podsjeća. Podsjeća me na sunce, more, plažu, kremu za sunčanje, voćni sladoled, sok od ananasa, dječije kaugume, voćni kolač, mirisne svijeće itd. Na kutijici piše da sadrži aromu hibiskusa i marakuje (passion fruit).


Nakon što sam navela sve lijepe strane ovog laka, vrijeme je da vam predstavim i njegove mane. Njegova blijedo roza nijansa je izrazito prozirna na noktima, tako da je potrebno nanijeti barem tri sloja. Čak ni to ne bi bio problem da je vrijeme sušenja lak u nekim granicama normale. Mislim da se nikad nisam susrela s lakom za nokte kojem treba više vremena da se osuši. Pola sata nakon lakiranja, još uvijek je prisutan osjećaj da su nokti mokri, a kad dotaknete lak onda se i uvjerite da nije niti malo suh. Tek nakon sat i pol se jedan sloj laka u potpunosti osušio. Na slici ispod možete vidjeti kako taj jedan sloj izgleda na noktima.


Mislim da bi ovaj lak izgledao dobro jedino na  izrazito kratkim noktima. Na dugim noktima i nakon nekoliko slojeva još uvijek možete prepoznati prijelaz na bijeli dio nokta. 

Usprkos ovim manama ja sam oduševljena mirisnim lakom i želim što prije isprobati i ostale nijanse/arome.

Ako ste se već susreli s ovim lakovima napišite mi svoje dojmove, a ako ih još niste isprobali, želite li to napraviti?

Pozdrav do idućeg puta,
Ferovka


Broj komentara: 10:

  1. malo me zaprepastilo ovo susenje od sat i pol :O su to tvoji nokti ili nadogradnja? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. onda mogu stvarno reci WOW, svaka cast! :)

      Izbriši
    2. Hvala, iako ja nemam nikakvih zasluga što se tiče dužine i čvrstoće noktiju. :))
      MIslim da su za to odgovorni geni i majka priroda.

      Izbriši
  2. Ovih sat i pol me prepalo, mislim da se neću družiti s tim lakovima iako me lijep miris privlači.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da samo zvuči strašno i definitivno se isplati. Ne ugrožava životne funkcije sat i pol, nego samo treba biti pažljiv :D

    OdgovoriIzbriši
  4. kako uspjevaš imati ovako duge nokte a da ti ne puknu? ja pokušavam, ali nikako ne ide, svako malo neki pukne iako i nemam baš nešto krhke nokte :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odgovor na ovo pitanje ovisi o uzroku puknuća nokta. Ako ti nokat najčešće pukne zbog udarca u neki predmet onda ne postoji nikakav čudotvorni recept koji će to spriječiti, jednostavno trebaš puno opreznije rukovati sa stvarima. To je dosta teško ako radiš neke fizičke poslove često ili su ti ruke konstantno u vodi, ali nije nemoguće. Međutim ako nokti pucaju sami od sebe, najčešće kod "mesa", onda pokušaj promijeniti aceton koji koristiš ili kremu za ruke ili lakove. Postoji mogućnost da ti neki od proizvoda koji koristiš ne odgovara, a to nećeš saznati dok ne promijeniš nešto. Ovo je samo moje mišljenje koje je proizašlo iz vlastitog iskustva, tj. meni nokti pucaju samo kad lupim s njima od nešto ili kad mi ih neki aceton uništi. Nadam se da sam uspjela odgovoriti na pitanje i da će ti noktići biti jako dugački :)

      Izbriši
    2. e hvala ti :) nokti mi puknu kad udare o nešto tvrdo, tako da moram malo više paziti jer sam do nedavno uvijek furala kratke nokte. mrzim kad si taman napravim oblik i dužinu kakvu želim i onda pukne nokat, dobijem slom živaca :D koji aceton koristiš? ja aveo zeleni iz mulera

      Izbriši
    3. Trenutno koristim neki Olea s pumpicom, ali najdraži mi je od Afrodite rozi uljni odstranjivač s mirisom grožđa.

      Izbriši