ponedjeljak, 28. srpnja 2014.

5 različitih načina kako nositi jedno sjenilo

Ako ste se kao i ja nedavno zaljubili u jednu nijansu sjenila, onda ste na pravom mjestu. U ovom postu saznat ćete kako nositi jedno sjenilo te pritom mamiti poglede prolaznika.

Pa krenimo onda redom!

Moju opsesiju ljubičastom bojom u zadnje vrijeme prepoznala je moja prijateljica, te mi je poklonila ljubičasto Catrice sjenilo za oči. Na prvi pogled bila sam oduševljena, a na drugi, treći i četvrti još oduševljenija. Odmah sam znala da ga želim imati na očima i danju i noću sve dok ga ne potrošim ili dok neka druga boja ne uleti u moj život. Sjenilo dolazi u plastičnoj kutijici koja je mene osobno svojim oblikom prevarila da pomislim kako je staklena. Je li se to još nekome dogodilo?


Tekstura ovog sjenila je baršunasta, a kapci su mi mekani na dodir nakon nanošenja sjenila. Boju je moguće nadograditi i izvrsno se ponaša prilikom nanošenja mokrim kistom ili aplikatorom.

Dnevni make up 1


Prvo i osnovno pravilo glasi: "Ne stavljaj bazu za sjenila u boji ako se odlučiš za ovakav make up!"
Na mojoj svijetloj koži bilo kakva baza koja ima pigmenta u sebi ostavlja žuti ili narančasti trag, zato pazite da se to i vama ne dogodi.

Mokrim kistom ili spužvastim aplikatorom umočenim u sjenilo povucite malo deblju liniju duž cijelog kapka. Zatim dok je sjenilo još mokro, suhim kistom ili spužvastim aplikatorom lagano utapkajte još sjenila na vanjskom kraju oka, nanesite maskaru i spremni ste za svakodnevne aktivnosti.

Napomena:  Ja na slikama ne nosim maskaru kako bi sjenilo bolje došlo do izražaja.

Dnevni make up 2


Potpuno identično kao i na gornjoj slici nanesite sjenilo na gornji i donji kapak. Neka linije budu oštre i pravilne.


Dnevni makeup 3



Ovakav izgled je vjerojatno najlakše postići i ne treba vam ništa osim spužvastog aplikatora i prsta. Jednostavno nanesite sjenilo na vanjski rub gornjeg kapka i razmažite ga prema unutarnjem kutu oka pazeći da boja ne pređe pregib kapka. Uz donji rub kapka spužvastim aplikatorom lagano nanesite sjenilo i također ga razmažite da se stopi s bojom kože.

Večernji make up 1



Da biste bilo koji od ova tri dnevna izgleda sjenila pretvorili u noćni make up dovoljno je uzeti na kist malo sjenila, nanijeti ga u pregib oka i razmazati prema gore. Maskara je obavezna, jer bez maskare oko neće imati dramatičan izgled.

Večernji make up 2


Kakav bi to večernji izgled bio bez tuša za oči? Mislim da ne treba ništa posebno objašnjavati, napravite sve isto kao za prethodnu sliku i stavite tuš za oči onako kako to inače radite.

Moj apsolutni favorit je prva slika.

Koja kombinacija se vama najviše sviđa?

Svoje odgovore, pitanja, kritike i sve ostalo što želite ostavite u komentarima.

Lijep pozdrav,
Ferovka









Broj komentara: 5:

  1. Zadnja kombinacija mi je najboja! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako je sjenilo mat ja bi ga i kao rumenilo koristila, obozavam ljubicastu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, mat je. Moram priznati da mi to nije palo na pamet :D

      Izbriši
  3. Imaš taaaako zanimljivo oko i lijepu šarenicu! Ako nisi pogledala film "I Origins" svakako pogledaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, pogledati ću film čim prije. Uvijek sam raspoložena za prijedloge filmova! :))

      Izbriši