petak, 16. siječnja 2015.

Favoriti među ruževima + swatchevi na usnama

    Danas vam donosim najbolje od ruževa iz moje kolekcije. Neki se nažalost više ne prodaju, uz slike ću navesti koji su to. Ako slučajno znate za ruž neke druge marke, a slične nijanse i karakteristika, obavijestite me.

1. Avon Shimmer peach


Nježno roza nijansa prepuna sitnih čestica shimmera. Na usnama izgleda prekrasno u bilo koje doba dana i u bilo kojoj prilici. Imala sam jako sličan Essence ruž koji sam nosila svakodnevno i naravno izašao je iz asortimana, pa sam kupila ovaj Avonov kao zamjenu. Ne isušuje usne, ne ističe suhe dijelove, trajnost mu je jako dobra ako ne jedete u periodu dok ga nosite. Kad cijelu noć provedete učeći za usmeni ispit, a ujutro želite izgledati savršeno, izabrati ćete ovaj ruž.
Za ovaj ruž nisam sigurna može li se još kupiti, strah me uopće pogledati u Avonov katalog.


2. Avon Camel


Također prepuna shimmera, ova breskvasta nijansa je savršena za večernje izlaske. Preko dana se dosta teško odlučujem za ovaj ruž zato što ako mi je puder imalo tamniji (narančastiji) od moje kože, s ovom nijansom ruža izgledam bolesno. Navečer je obrnuta stvar, pod umjetnim svijetlom shimmer daje prekrasan sjaj i ruž je automatki drukčiji.

3. Essence 05 Dare to be nude


Ova nijansa više nije u prodaji. Srećom uhvatila sam dva primjerka prije nego što je sve nestalo iz dućana. Prekrasna mekana teksutra ruža je nešto što me obara s nogu. Ovaj ruž koristim kad se probudim blijeda kao da kapi krvi nemam u sebi. Dobijem malo boje na usnama i lice odmah drukčije izgleda. Puno puta se kroz dan provučem bez bronzera, rumenila, sjenila, korektora itd., zahvaljujući ovom ružu.

4. Deborah (ne znam nijansu)


Zbog dugotrajnog korištenja i nošenja po torbicama, natpis s imenom nijanse ruža mi se obrisao. Nakon desetak minuta od nanošenja nijansa u potpunosti postaje mat, a bojom me dosta podsjeća na crvenu zemlju u kojoj bi se sva uprljala ljeti na moru dok sam bila mala. Na usnama ruž traje dok ga ne skinete sredstvom za skidanje šminke.

5. Essence 08 Colour crush


Neonski roza nijansa. Ove male grudice koje vidite ako se dobro približite nisu uzrokovane ovim ružem, nego skidanjem ruža prije njega. O ovom ružu sve najbolje, volim ga koristiti ljeti tokom cijelog dana ili zimi navečer.

6. Max factor 804 Hint of red


Hint of red je moj božićni ruž. Dobila sam ga za Božić prošle godine, podsjeća me na Božić, nosila sam ga ovog Božića i ima preslatko božićno pakiranje. Crvenkasta shimmerasta nijansa od svakih usana napravi senzaciju.

7. Avon Color trend Poppy love


Poppy love je uživo klasična žarko crvena nijansa, ne znam zašto na slici nije ispala takva. Ovo je jedan od onih ruževa kojeg svi imamo.

8. p2 160 Corso como


Ovo je najnoviji ruž u mojoj kolekciji i među najdražima mi je. Ne isušuje usne, ne ostavlja tragove danima nakon skidanja i ne skida se s usana nakon dva sata. Nijansa varira između tamno crvene i ljubičaste, ovisno o tome da li ju gledate u hladu ili na suncu.

9. Makeup factory 12


Još jedna tamna crvena nijansa koja nakon nekog vremena postane mat. Ekstremno dugo se drži na usnama, i ne skida se nikakvim sredstvima za skidanje šminke. Barem tri dana nakon nošenja se vide ostatci. Nakon par sati nošenja počnem osjećati da su mi usne malo suhe, ali jedan sloj labela preko ruža popravi stvar bez da pokvari ruž.

Koji su vaši najdraži ruževi? Kako vam se sviđaju moji najdraži ruževi?

Do sljedećeg čitanja,
Pozdrav









Broj komentara: 8:

  1. Kako lijepe usne, mogla bi ti i Angelina Jolie pozavidjeti ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepa kolekcija ruževa :). Posebno mi se sviđa Hint of red, odlično izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđaju mi se sheer nude nijanse..nekako ih sama najviše preferiram i najviše koristim..nisam fan crvenkastih nijansi..od tvojih navedenih,imala sam Poppy Love, ali zbog nekorištenja sam ga poklonila frendici..mislim da u svojoj kolekciji imam možda dva crvena ruža :) i to mi je previše, ali zato nudaća nikad dosta i pogledat ću da li još ima sheer nijansi koje si navela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamno crvene nijanse nosi prilikom svakog večernjeg izlaska uz bilo kakav outfit, a Poppy love mi je za neke svečanije prilike i bez tih nijansi ne bih mogla živjeti. Nude nijanse obožavam nositi preko dana i isto smatram da ih nikad nije dosta :)

      Izbriši
  4. Lijepa ti je kolekcija :)
    Inače, mali savjet kad se slikaš, okreni se licem prema svjetlosti a ne da ti bude sa strane lica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na savjetu, zapravo sam pokušala na jednoj slici prikazati kako ruž izgleda u hladu i na suncu, pa je ispalo malo čudno :)

      Izbriši