četvrtak, 15. siječnja 2015.

Liebster Blog Award

    Moram priznati da je ovo prvi put da pišem post ovakve naravi. Godina 2015. mi je započela s puno novih stvari u životu, a takva situacija je i na blogu. Želim se odmah na početku zahvaliti blogerici lipglossanatomy na nominaciji za Liebster Blog Award. 
Preporučam vam da pročitate i njene odgovore na pitanja jer će vam otkriti neke zanimljive činjenice iz života drugih ljudi, i nemojte poricati da vas takve stvari ne vesele. Svi smo mi znatiželjni i želimo zaviriti u nečiji život barem nakratko. Jedna od mojih omiljenih grupa napravila je pjesmu upravo na ovu temu. Ponekad je zapravo potrebno vidjeti da životi drugih ljudi nisu onako savršeni kako smo ih zamišljali, pa da bi mogli cijeniti svoj život, ljude koje imamo u njemu i sve materijalne stvari koje posjedujemo. Neću biti licemjerna i reći da mi materijalne stvari apsolutno nisu bitne. Konstantno kupovanje stvari koje ću iskoristiti jednom i možda još jednom za par mjeseci je moj guilty pleasure. Uvijek imam potrebu za nečim novim, ali kad si to priuštim osjećaj zadovoljstva i krivice je u nekoj ravnoteži. Imam osjećaj da je skromnost davno zaboravljena vrlina, svaka čast izuzecima. Ja osobno se tješim da su za to krive velike tvrtke čiji se proizvodi konstantno reklamiraju i čije proizvode potom nenormalno kupujemo. Ovime sam zapravo odgovorila na pitanja o glazbi koju slušam za svoju dušu i o mome guilty pleasureu. Nadam se da ćete mi oprostiti što ovo neće biti u formi pitanje, odgovor, pitanje, odgovor itd. To zapravo najviše mrzim kod pisanja bloga, ako moram slijepo slijediti pravila, onda ovo sve nema smisla. Glasam za to da svi pišemo što želimo, kad želim i kako želimo!
 
Od mene se traži da opišem svoj stil u tri riječi i to mi stvarno nije teško. Crno, bijelo, matematika. 

O budućnosti svog bloga nisam previše razmišljala čisto iz razloga jer nemam uvjete za voditi blog redovito i onako kako bih željela. Nokti su nešto što najviše volim na sebi i bila bih presretna kad bih mogla snimati tutoriale za različite manikure, međutim nisam snimila još niti jedan. 

Cure, dok ste u PMSu preporučam vam njoke s gorgonzolom, jedite ih za svaki obrok i sreći neće biti kraja. Veselje prouzrokovano njokima bi mi eventualno mogla pokvariti krađa kompletne moje zalihe šminke. Iako ne vidim način kako bi se to moglo dogoditi jer ni ja ne znam gdje mi se što nalazi. Ako ipak nekim čudom sve nestane ili ispari ili se pokvari, definitivno ću kupiti samo crveni ruž. Dosta mi je proizvoda poput Lorealovih lakova za nokte koje platim oko 50 kn i točno toliko minuta izdrže na noktima. 

Početniku u makeupu bih savjetovala da ne žuri s kupovinom šminke. Pet puta treba razmisliti o kupnji i nikad ne kupovati devet od deset nijansi ruža kojeg još niste probali. Ja znam da su te nijanse najljepše na svijetu, ali još uvijek ne znate što taj ruž može napraviti usnama. Pamet u glavu i prije masovne kupovine dobro se raspitati i isprobati stvari. 

Zadnje pitanje na koje moram odgovoriti je "Što radite da usrećite voljene?". Stvarno ne mogu smisliti neki konkretan odgovor. Sve su to neke sitnice, evo npr s dečkom slažem legiće tu i tamo jer je to nešto što njega jako veseli. 

Sada moram nominirati 11 blogova i pritom moram napomenuti da je ovo stvarno teško. Neki blogovi koje redovito čitam su već nominirani, a i u 11 mjesta za nominiranje mi ne stanu svi čije odgovore bih stvarno voljela pročitati jednog dana ako uopće ti ljudi vide da sam ih nominirala. Znam da kompliciram, ali danas mi je takav dan jednostavno.




Svi nominirani su nominirani zbog svojih postova koji su odlični, neću se upuštati u to da mijenjam pravila toliko da dodajem još blogova ili pitanja, pa ću samo pozvati sve ostale koji su voljni sudjelovati da napišu cijele postove ili barem odgovore u komentarima.

Pitanja su:

Koje šiljilo koristite za šiljenje olovaka za oči i usne?

Jeste li redoviti u pisanju postova?

Kako izgleda vaš makeup kutak iz snova?

Razumiju li ljudi oko vas vašu opsesiju kozmetičkim proizvodima?

Možete li izdržati tjedan dana bez korištenja dekorativnih proizvoda?

Odobravate li testiranje kozmetike na životinjama?

Imate li kućnog ljubimca?

Jesu li društvene mreže dobro ili zlo modernog svijeta?

Bez kojeg kozmetičkog proizvoda ne izlazite iz kuće/stana?

Koliko različitih operacijskih sustava ste isprobali?

Kako se zove nijansa vašeg najdražeg ruža za usne?


Do sljedećeg čitanja,
Lijep pozdrav. 





Broj komentara: 18:

  1. Hvala ti puno na nominaciji, uopće se nisam ni najmanje nadala da ću upravo sebe naći na ovome popisu :D Svakako ću odgovoriti na ova pitanja i potruditi ću se da to bude što prije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na nominaciji :) Ja, također, nisam mislila da ću biti na popisu, ali jako mi je drago da jesam :) Super su ti odgovori i slažem se s tobom, svi smo znatiželjni i volimo čitati ovakve postove, ja prva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, i čekam odgovore :)

      Izbriši
  3. Wooow, hvala ti na nominaciji! :D Iako je naš blog već nominiran, odgovorit ćemo i na tvoja pitanja. Hvala još jednom. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da, slažem se za njoke s gorgonzolom, super stvar. :D I ovo s legaćima mi je baš slatkoo. :)

      Izbriši
    2. I meni bi to s legićima bilo slatko da se ne radi o brodovima iz Star Warsa.

      Izbriši
    3. Hahahaha, a dobro, onda je slatko da se "žrtvuješ" za dečka :P

      Izbriši
  4. Volim čitati tvoje postove, volim tvoj stil pisanja. Sve je kratko, jasno rečeno....matematičarka u duši!

    OdgovoriIzbriši
  5. Iznenadila sam se kad sam pročitala ime svog bloga među nominiranima. :)
    Eh ti Loreal lakovi...i sama sam donijela odluku da ih ne kupujem. Ali, ponekad mi se omakne neka bočica jer još nisam dostigla pravi level samokontrole. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam kupila niti jedan već skoro godinu dana, i nadam se da ni neću uskoro.

      Izbriši
  6. Ajme sad čitam zaostatke na Croatian Beauty Blosg i vidim da sam nominirana, hvala ti :D Volim ovakve postove pročitati kod svih jer dobijem dojam da onda barem malo poznajem osobe koje si inače nalaze iza pseudonima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pročitala sam tvoje odgovore i krasni su, svaka čast za post.

      Izbriši
  7. Tek sam sada slučajno naletila na ovu nominaciju iiii puno ti hvala, baš me razveselilo! :D
    Odgovore ću ti napisati ovdje jer sam već napisala Liebster post, a tada nažalost nisam vidjela tvoja pitanja:
    1.Koje šiljilo koristite za šiljenje olovaka za oči i usne?
    Koristim sh-e šiljilo i mrak je! Dugo sam šiljila olovke za usne na vulgaris šiljilo za bojice i grafitne olovke, ali onda sam se ipak odvojila od tih 12 kn i uložila u neko 'profi' :D

    Jeste li redoviti u pisanju postova?
    Ne baš...faks je ipak na prvom mjestu kad bih birala između njega i bloga
    Ali trudim se pisati po 2 posta mjesečno

    Kako izgleda vaš makeup kutak iz snova?
    Bijeli vanity sa lijepim špiglom u maniri rokoko-a ...puno rumenila i ruževa i parfema!

    Razumiju li ljudi oko vas vašu opsesiju kozmetičkim proizvodima?
    Hmmm...i da i ne :D Neki to ne razumiju, a drugi su pak oduševljeni...zavisi s kime pričam o kozmetici...

    Možete li izdržati tjedan dana bez korištenja dekorativnih proizvoda?
    Nema šanse :D Iskreno, svaki dan stavljam i puder i korektor i maskaru i bez toga nemam toliko samopouzdanja. Mislim da je čisto u redu i ne šminkati se , ali je isto tako u redu stavljati i pol kile fasade na lice, dokle god to tebi paše. Eto, ja sam negdi između, umjereno :D Ali no way da po tjedan dana ne stavljam baš ništa od dekorative...jedino po ljetu kad sam na moru....

    Odobravate li testiranje kozmetike na životinjama?
    Ne...ali ne mogu reći da uvijek pazim da na proizvodu bude specificirano da nije testiran na životinjama...

    Imate li kućnog ljubimca?
    Ne, ali imala sam kornjače (detaljnije sam objasnila u Liebster postu....) :D


    Jesu li društvene mreže dobro ili zlo modernog svijeta?
    Sve više mislim da su ovo drugo navedeno...Može se i bez njih.

    Bez kojeg kozmetičkog proizvoda ne izlazite iz kuće/stana?
    Pudera i maskare.

    Koliko različitih operacijskih sustava ste isprobali?
    Mislim da sam samo windows xp isprobala....

    Kako se zove nijansa vašeg najdražeg ruža za usne?
    Avon Colortrend u nijansi Raven....skoro pa savršena duboka crvena nijansa....:)


    Hvala što me čitaš...čitamo se i dalje! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi što si se odazvala na nominaciju i podijelila svoje divne i iskrene odgovore. Naravno da se čitamo :))

      Izbriši
  8. hvala na nominaciji, morat cu se uhvatit pisanja taga ocito :D

    OdgovoriIzbriši